Szombaton és vasárnap gyakorlatilag mindenkit problémák hátráltattak, az Audi azonban felülkerekedve a helyzeten újabb győzelmet zsebelhetett be. A két R18 e-tron Quattro ráadásul úgy tudta megszerezni 13. Le Mans-i diadalát, hogy 3 órával a verseny leintése előtt még a Porsche állt az élen, s még turbót is kellett cserélni mindkét négykarikásban – de ne rohanjunk ennyire előre, nézzük, hova lett a Toyota! A két TS040-es roppant versenyképesnek tűnt, hiszen a nyers tempót tekintve a japánok gyorsabbak voltak az Audinál és a Porsche pilótáinál is, azonban a 8-as rajtszámú Toyota a szombat délutáni esőben belekeveredett egy nagyobb balesetbe.
Az ütközést követően egyébként a 3-as rajtszámú Audi (Felipe Albuquerque, Marco Bonanomi és Oliver Jarvis) is búcsúzni kényszerült. Az Audival ellentétben a Toyota még vissza tudott vánszorogni a boxba, és a szerelők áldozatos munkájának köszönhetően ismét kigördülhetett Anthony Davidson, Nicolas Lapierre és Sébastien Buemi TS040-ese, s bár jelentős hátránnyal, de mégis megkaparinthatták a végén a bronzot jelentő harmadik pozíciót. Az éjszaka folyamán végig Alexander Wurz, Stéphane Sarrazin és Kazuki Nakajima Toyotája diktálta a tempót az élen, de vasárnap a korai órákban egy súlyos elektromos hiba kényszerítette térdre a 7-es rajtszámú japán gépet.
Ekkor a 20-as rajtszámú Porsche vette át a vezető szerepet Timo Bernhard, Brendon Hartley és Mark Webber dirigálásával, azonban kicsivel az után, hogy Mark Webber a volán mögé ült, a 919 Hybrid V4-es turbómotorjával olyan gondok adódtak, amelyek végül a verseny végét jelentették a visszatérő csapat számára. Az első hely így az Audi markába hullott, ám néhány órával a vége előtt még az ingolstadtiak sem örülhettek maradéktalanul, ugyanis kis különbséggel mindkét négykarikás versenyautóban felmondta a szolgálatot a korábbi viadalokon rendkívül magabiztosan üzemelő turbófeltöltő. A szerelők azonban már-már hihetetlenül rövid idő alatt kicserélték a meghibásodott alkatrészeket, és végül mindkét Audi célba érhetett, bezsebelve az első két helyet.
Külön érdekesség, hogy a győzelmet megkaparintó 2-es rajtszámú Audi mögött a második helyen autózó 1-es Audi és Loïc Duval a gyakorláson hatalmas balesetet szenvedett, s kész csoda, hogy a csapat a rajtig újjá tudta építeni Marcel Fassler, Benoit Treluyer és Andre Lotterer versenyautóját. Hozzátartozik a történethez az is, hogy a második Porsche, azaz a 14-es rajtszámú versenyautó végül csupán a 11. helyen érhetett célba, köszönhetően a verseny elején jelentkező, üzemanyag-rendszeri hibának és egyéb mechanikai problémáknak.
Az LMP1-es kategóriába végeredménye:
1. Marcel Fassler, Benoit Treluyer, Andre Lotterer – Audi #2, 379 kör
2. Lucas Di Grassi, Marc Gene, Tom Kristensen – Audi #1 3 kör hátrány
3. Sebastien Buemi, Anthony Davidson, Nicolas Lapierre – Toyota #8 5 kör hátrány
Az LMP2 divízióban a Zytek Nissan és a Simon Dolan - Harry Tincknell - Oliver Turvey trió diadalmaskodott, míg a GTE Pro osztályt az AF Corse csapat Ferrari 458 Italiája nyerte meg (Gianmaria Bruni, Giancarlo Fisichella és Toni Vilander). A GTE kategóriában a gyári Aston Martin Vantage V8 kaparintotta meg az aranyat (David Heinemeier Hansson, Kristian Poulsen és Nicki Thiim).