A hiányosság eltussolása volt a cél a BKK-nál a jegyautomaták ügyében

Ez a fajta cinizmus, az utasok ilyen szintű lenézése, a közfeladat ellátásának félvállról vétele megengedhetetlen, méltatlan Budapesthez. Felszólítjuk Karácsony Gergely főpolgármestert, haladéktalanul intézkedjen, hogy a megfelelő szintű személyi konzekvenciák megtörténjenek – közölte a főpolgármesterrel a fővárosi Fidesz–KDNP-frakció.

2020. 10. 09. 14:34
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Nem elég, hogy a BKK egy nem közlekedő járatra értékesített jegyet. Nem elég, hogy a BKK közel 15 millió forinttal károsította meg így az utasait. Nem elég, hogy fülük botját sem mozdították addig, míg a Közlekedő Tömeg fel nem hívta erre a figyelmet. Nem elég, hogy mikor kiderült az ügy, hazug módon műszaki hibára hivatkoztak. De most kiderült, hogy igenis tudtak a problémáról, sőt direkt nem foglalkoztak vele, mert nem volt „heves anyázás”, és elég lesz egy válasz, „ha majd valaki médiahabot akarna verni ebből.” – írta közösségi oldalán a Fidesz–KDNP frakciócsoportja. A fővárosi kormánypárti képviselők hozzátették: ez a fajta cinizmus, az utasok ilyen szintű lenézése, a közfeladat ellátásának félvállról vétele megengedhetetlen, méltatlan Budapesthez.

– Felszólítjuk Karácsony Gergely főpolgármestert, haladéktalanul intézkedjen, hogy a megfelelő szintű személyi konzekvenciák megtörténjenek – zárta bejegyzését a budapesti Fidesz.

Az Index által megszerzett e-mail szerint a BKK kereskedelmi igazgatója még szeptember elején sem javasolta a nem közlekedő 100E repülőtéri járat miatt a jegykiadó automaták szoftverének módosítását.

A portál az írja: szeptember 11-i dátum szerepel annak az e-mailnek a fejlécén, amelyet a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) kereskedelmi igazgatója küldött, feltehetően a cég munkatársainak. Az üzenet tartalma szerint az április óta nem közlekedő 100E reptéri járatra eladott jegyek problémájának kommunikálásához ad tanácsot. A kereskedelmi igazgató azt javasolja, hogy ha eddig nem okozott heves anyázást a dolog, akkor ne essünk neki az automaták szoftverének emiatt. „A lényeg, hogy tudjunk mit mondani, ha majd valaki médiahabot akarna verni ebből.”

A Magyar Nemzet korábban beszámolt arról, hogy eljárást indított a Budapesti Közlekedési Központtal szemben Budapest Főváros Kormányhivatala a jelenleg nem működő repülőtéri, 100E jelzésű buszjáratra szóló jegyértékesítés miatt.

A BKK a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér és a Deák Ferenc tér között közlekedő, 100E jelzésű járatát a koronavírus-járvány miatt nem üzemelteti, ennek ellenére a vonaljegyeket továbbra is értékesítette, megvásárolhatók voltak a jegyautomatákból és a mobiljegy-alkalmazáson keresztül is. Az eddigi információk alapján az utasok már 16 ezer jegyet vásároltak a nem létező járatra, amellyel a fővárosi fenntartású BKK 14 millió forintos kárt okozott a vásárlóknak.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.