Puzsér a gyalogosok Budapestjét hozná létre

Puzsér nem csodálkozna, ha tényleg igazak lennének a hírek, amelyek Zugló csődközeli pénzügyi helyzetéről szólnak, Karácsony Gergely kerületi polgármester ugyanis „rendkívül gyengekezű városvezető”.

Magyar Nemzet
2019. 09. 02. 6:24
null
A független jelölt nyugatias várost vizionál Forrás: YouTube
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A döntő különbség, hogy míg Tarlós István az autósoknak tervezi Budapestet, az Állampolgárok a Centrumban Egyesület a gyalogosoknak – jelentette ki Puzsér Róbert, a szervezet főpolgármester-jelöltje arra reagálva, hogy a jelenlegi főpolgármester egy lapinterjúban azt mondta, húsz percig ingyenessé tenné a parkolást. Puzsér szerint míg ők a nyugat-európai trendekhez hasonlóan újra akarják tervezni Budapestet autóról emberre, Tarlós ezzel szemben „szovjet közép-ázsiai” mintákat követ. A város lassan megtelik autókkal, több már nem fér be.

A független jelölt nyugatias várost vizionál
Fotó: YouTube

Évente 25 ezer további gépkocsit helyeznek forgalomba Budapesten, azonban a folyamatot óhatatlanul meg kell fordítani – hangoztatta. Puzsér Róbert szerint Tarlós István „a felső tíz százaléknak” fejleszti a fővárost, mert úgy gondolja, nekik van érdekérvényesítési képességük. Ők alkotják a gazdasági elitet, amely az agglomerációban él. Főpolgármesterként azonban ő „a felső tíz százalék igényeiről az alsó kilencven százalék szükségleteire” tervezné újra Budapestet – közölte a jelölt.

Kérdésre felelve Puzsér azt mondta: nem csodálkozna, ha tényleg igazak lennének a hírek, amelyek Zugló csődközeli pénzügyi helyzetéről szólnak, Karácsony Gergely kerületi polgármester, ellenzéki főpolgármester-jelölt ugyanis „rendkívül gyengekezű városvezető”. Bodrog Zoltán, a Sétáló Budapest program főszerkesztője pedig arról beszélt, hogy a hivatalban lévő főpolgármester a városlakók erőforrásaiból osztogat, amikor ilyen parkolási ígéretet tesz, autókat „csábítgatva”. Holott éppen a tömegközlekedés bővítésén és a terek közösségi használatának erősítésén kellene fáradoznia – vélekedett.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.