Újabb őrület: indul az első hazai LMBTQ-marketing tanfolyam

A szervezők csaknem nyolcvanezer forintért vezetnek be az úgynevezett pink marketing rejtelmeibe.

Forrás: media1.hu2021. 03. 23. 16:42
null
Prága, 2018. augusztus 11. A leszbikusok, melegek, biszexuálisok és transzszexuálisok (LGBT) közösségét jelképezõ szivárvány színû zászlót viszik a résztvevõk a 8. alkalommal rendezett Prague Pride melegfelvonuláson a cseh fõvárosban 2018. augusztus 11-én. (MTI/EPA/Martin Divisek) Fotó: Martin Divisek
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A balliberális médiumok, a közösségi oldalak, valamint a Soros-féle civil szervezetek mellett, immár egyes hazai marketingügynökségek is az LMBTQ-közösségek érdekeinek kiszolgálását helyezték kilátásba. Történt ugyanis, hogy a Humen Media Hungary nevű marketing ügynökség meghirdette az első hazai LMBTQ-marketing képzését, ahol a szervezők csaknem nyolcvanezer forintért vezetnek be az úgynevezett pink marketing rejtelmeibe.

Az ügynökség a tanfolyam szükségességét azzal indokolja, hogy immár Magyarországon is egyre inkább előtérbe kerül a pink marketing, azaz az LMBTQ-közösség mint célcsoport megszólítása,

ezért az érdeklődők számára – legyenek azok civil személyek vagy vállalkozások – örömmel prezentálják a szexuális kisebbségek elérésére alkalmas kommunikációs és marketing technikákat.

A hatalkalmas online fejtágítás során

a résztvevők megismerhetik a pink marketing fogalmát és legfőbb területeit (pénzügyi szolgáltatások, autóipar, szórakoztatás, kultúra, alkoholos italok, haj- és szépségápolás, divat, gyógyszerek, luxustermékek) megjelenését a kultúrában és a szórakoztatóiparban, a gyorsan forgó fogyasztási cikkek piacán, valamint a vendéglátóipar bizonyos szegmenseiben (szállodák, éttermek, kávéházak) egyaránt.

Emellett a jelentkezők azt is elsajátíthatják, hogy miképpen lehet sikeresen piacra dobni speciális LMBTQ-termékeket, továbbá négy vállalati marketinges és kommunikációs szakértő saját pink marketing kampányát is bemutatják.

Magyarország első, szexuális közösségekre építő marketingügynöksége számos felületen igyekszik az LMBTQ-lobbiból pénzt csinálni:

a Humen Media Hungary gondozásában jelenik meg a Humen Magazin, az ország első nyomtatásban megjelenő LMBTQ-életmód- és kulturális magazinja, valamint szintén a nevükhöz köthető hazánk legnagyobb meleg tematikájú hírportálja, a Humen Online is.

Az ügynökég emellett LMBTQ-turisztikával foglalkozik, valamint nemrégiben egy olyan online webáruházat is elindított, ahol az első magyar gendermesekönyv a Meseország mindenkié, #acsaládazcsalád kampány termékei vagy a Szivárványon innen és túl című LMBTQ-kalauz rendelhető meg.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.