Németországban készítették el a modern Bugatti Type 35-öst

Öt év munkájával készítették el a Bugatti Type 35 D elnevezésű retró-roadstert.

null

Még a szakmán belül is kevésbé ismert a német Uedelhoven Studios nevű cég, amely tanulmányok építésében segít az autógyáraknak, például a Hyundai 45, Cupra Tavascan, vagy az Audi AI:Me megvalósításában is fontos szerepet játszottak. A cégnél dolgozó formatervezők még 2015-ben kezdtek el gondolkozni azon, hogyan is lehetne modernizálni a Bugatti Type 35-öst, az eredményt most prezentálták.

Maga a Bugatti soha nem használta a Type 35 D jelzést, ezzel is arra utal a német stúdió, hogy valami új dologról van szó. A technika mai állása szerint dolgoztak, tehát karbonból készül a karosszéria, és noha megtartották az eredetire hasonlító szivarszerű formát a teljesen szabadon lévő felfüggesztésekkel, nem spóroltak az aerodinamikai elemekkel sem, amelyek a karosszéria alsó részét szélesítik ki.

2015-ben kezdtek el gondolkozni azon, hogyan is lehetne modernizálni a Bugatti Type 35-öst
Fotó: Flickr

Természetesen Bugatti-kék színére fényezték a karosszériát, amelyen a krómmal keretezett hűtőrács és a bőrrel-alumíniummal borított utastér a leginkább retrós elem. Az Uedelhoven Studio nem árulta el, milyen hajtás került a Bugatti Type 35 D orrába, ránézésére a modern kori 1500 lóerős 8,0 literes négy turbós W16-osnak nincs ott helye, de a kis méretek és a vélhetően alacsony saját tömeg miatt szerényebb erőforrással is nagy tempóra képes a retró-roadster.

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

Az utcai 911 GT3-mal egyszerre érkezik a Cup versenyautó

2018 közepén indult a fejlesztés, amely 2020 októberében egy teljes versenyhétvége szimulálásával ért véget.

Nemrég már közölt pár álcázott fényképet a Porsche a 911 GT3-ról, a hivatalos bemutatóra még mindig várnunk kell egy keveset. Fontos autóról van szó, hiszen ebből a versenyautóból 1990-es bemutatása óta 4251 példányt értékesítettek; csak az elődből 1410 darabot.

A fejlesztés 2018 közepén indult azzal, hogy a gyári emberek világszerte érdeklődtek a csapatoknál és a versenyzőknél, hogy mivel elégedettek, illetve milyen téren várnak javulást az új modelltől. Egy évvel és több száz új alkatrész kifejlesztésével később elkészült az első prototípus, a TC01 (Test Car 01) összerakása 10 napig tartott. Az első autót a gyári szélcsatornába küldték, a második ezzel párhuzamosan a weissachi fejlesztőközpont pályáján körözött.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.