Beszáll a telekocsipiacba a FlixMobility

Beváltotta fenyegetését, és valóban megjelent a telekocsik piacán a FlixBus anyacége. A FlixMobility, amely a kontinens egyik legsikeresebb startupja, megkezdte a francia piacon a személyautók szabad helyeinek értékesítését az ügyfeleinek.

Magyar Nemzet
2019. 12. 19. 14:48
null
A személyautók jobb kihasználtságát segíti a FlixCar Fotó: Andrey Popov Forrás: 123RF
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A FlixBus, amely a 2013-ban indult startupból mára vezető globális távolsági közlekedési szolgáltatóvá vált, most újabb területen próbálja ki sikeres foglalási rendszerét: a személyautók üres helyeit kívánja értékesíteni. A vállalat bejelentette, hogy kedden FlixCar néven elindította telekocsi-szolgáltatását Franciaországban. A FlixBus és Flix­Train révén a FlixMobility folyamatosan növekvő, integrált hálózatot épített ki Európában, lehetővé téve, hogy az ügyfelek rugalmasan személyre szabhassák utazásukat. Annak érdekében, hogy ajtótól ajtóig vezető összeköttetésekkel egészítse ki meglévő szolgáltatásait, a FlixMobilty megkezdte a FlixCar üzemeltetését. A telekocsi-szolgáltatás a legjobb módja a hálózat további növelésének, illetve újabb célállomások hálózatba kapcsolásának. A személyautók átlagos foglaltsága csupán másfél személy. A telekocsi remek lehetőség a üzemanyagköltség megosztására és a klímára gyakorolt negatív hatás csökkentésére.

A személyautók jobb kihasználtságát segíti a FlixCar
Fotó: 123RF

Yvan Lefranc-Morin, a FlixBus francia ügyvezetője a szolgáltatás bevezetésekor nyilatkozva azt mondta, hogy a FlixCar a buszhálózatnál is kiterjedtebb földrajzi elérésének köszönhetően újabb lehetőséget biztosít arra, hogy az utasok az egyik helyről a másikra jussanak, miközben a szolgáltatás elérhető és környezetbarát marad. A FlixCar által fejlesztik hálózatukat, egyúttal ajtótól ajtóig terjedő szolgáltatást is biztosítanak az utasoknak. A FlixBus-utazás után a telekocsi lehet az a közlekedési szolgáltatás, amely az utasokat a célállomásra juttatja.

A FlixCar megjelenése teljesen új helyzetet teremthet a telekocsi-szolgáltatások piacán, különösen, ha olyan dinamikával hódítják meg Európát, amilyennel tették az expresszbuszok esetében. A Magyar Nemzet korábban megkereste a hazai piacvezető Oszkár.com vezetőjét az ügyben. Prácser Attila társalapító úgy vélekedett, hogy az európai mobilitási piacon nagyon erős verseny alakult ki, és a nagy szereplők próbálják bizonyítani az eddigi és jövendőbeli befektetőknek, hogy van bennük növekedési potenciál. A BlaBlaCar európai telekocsi-szolgáltató nemrég a low-cost buszos piacra szállt be a BlaBlaBusszal, az eredetileg buszosként indult FlixMobility meg éppen fordítva, most próbálja bevenni a telekocsizást is a portfóliójába.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.