Egyre népszerűbb a mobilbank

Bár a nagyobb döntést igénylő helyzetekben még mindig a személyes ügyintézést választják az ügyfelek, az e-csatornák felhasználói köre 15 százalékos növekedéssel átlépte a félmillió főt – számolt be online sajtótájékoztatóján szerdán a K&H Bank. Az elektronikus csatornák frontján már eddig is népszerű mobilbank szeptemberben rekord forgalmat hozott, 47 százalékkal többen intézték pénzügyeiket ezen keresztül, mint egy évvel korábban.

Horváth Éva
2020. 10. 14. 19:46
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az elmúlt tizenkét hónapban 15 százalékkal nőtt azoknak a száma, akik rendszeresen használják a K&H e-bankot vagy mobilbankot, ez több mint félmillió ügyfelet jelent. Az elmúlt egy év során a K&H ügyfelei összesen havonta átlagosan 1,4 millió alkalommal léptek be az e-bankjukba, 3,8 milliószor pedig a mobilbankjukba. Idén szeptemberben pedig az e-banki belépések meghaladták a 2,5 milliót, a mobilbankot 4,3 millió esetben használták a K&H-s ügyfelek. A korábbi személyes ügyintézés helyett, az utóbbi egy esztendőben havonta átlagosan 53 ezer alkalommal fizették be csekkjeiket az e-bankban és a mobilbankban – derül ki a hitelintézet legfrissebb adataiból.

– Az elektronikus bankolási forradalom közepette is igénylik az ügyfelek a fizikai jelenlétet, a hosszú távú, komplex döntések meghozatalában számítanak a tanácsadóink szakértelmére. Bankfiókjaink ügyfélponttá alakulva vesznek részt a digitalizációs folyamatban.

Az ügyfél elektronikusan írhatja alá dokumentumait az ügyfélpontokon, s ezzel a személyes ügyintézés nyolcvan százaléka teljesen papírmentes.

Miközben a találkozásokkor egyénre szabott oktatással, iránymutatással tudjuk segíteni ügyfeleinket a digitális szolgáltatások megismerésében, használatában – ismertette Rajna Gábor a K&H Lakossági értékesítés vezetője.

A banknál a hétköznapi életet megkönnyítő szolgáltatások között, az ügyfelek a mobiltelefonjukról – a K&H+ segítségével – a Nemzeti Mobilfizetési Zrt-vel együttműködő közlekedési cégek járataira mobiljegyet vásárolhatnak, és már a PIN kód is érkezhet digitálisan. Ez utóbbi esetben az ügyfelek a plasztiklap kézhezvételekor rögtön, digitális úton aktiválhatják a kártyájukat és kérdezhetik le a PIN kódjukat is. A személyes azonosító később is, bármikor lekérdezhető, így egy elfelejtett PIN problémája azonnal orvosolható. Ezenkívül most már lehetőség van a kártya felfüggesztésére, szükség esetén a tiltására, illetve a pótkártya igénylésére is a nap 24 órájában néhány kattintással akár a mobil-, akár az e-bankban, és nem kell többé külföldről telefonon hívni az ügyfélszolgálatot.

A K&H Banknál az ügyfelek folyamatosan nyomon követhetik telefonjukon hiteleik és befektetéseik alakulását
Fotó: Magyar Idők-archív

Jelenleg a K&H-nál félmillió lakossági ügyfél használja aktívan a digitális csatornákat, elsősorban a mobilbanki alkalmazást. Sokan már utas- és lakásbiztosítást, valamint a kötelező gépjárműfelelősség-biztosítást is a mobilbankjukban kötik meg. Emellett folyamatosan nyomon követhetik telefonjukon a hiteleik és a befektetéseik alakulását.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.