MÁV-Start: sikeres volt a vasúti applikáció nyári kampánya

Hetente 9500-an töltötték le a MÁV applikációt a korábbi átlagos 4100-zal szemben július vége és augusztus vége között az alkalmazást népszerűsítő figyelemfelhívó kampány hatására – közölte a MÁV-Start csütörtökön az MTI-vel.

Forrás: MTI2019. 10. 17. 21:12
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az applikáció legfrissebb változata mintegy 390 ezer készüléken fut, a jegyvásárlási funkciót több mint 210 ezer regisztrált felhasználó alkalmazza a mindennapokban, amivel a pénztári jegyárhoz képest 10 százalékos kedvezmény is érvényesíthető – írták.

A MÁV-Start adatai szerint minden harmadik jegyet önkiszolgáló csatornán váltanak az utasok, a MÁV app részesedése az online értékesítés bevételéből 28 százalék, az eladott jegyek darabszámát tekintve közel 35 százalék, és ez a részesedés folyamatosan növekszik.

Kerékgyártó József, a MÁV-Start vezérigazgatója a közlemény szerint elmondta, folyamatosan dolgoznak az újabb fejlesztéseken. Még ebben az évben a menetjegyeken kívül bérletet is lehet majd így váltani, a HÉV H5-ös és a H8/H9-es mellett a jövő hónaptól a H6-os vonalra is lehet majd az alkalmazással kiegészítő jegyet vásárolni.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.