Az Európa-tervet eddig is népszerűsítő Leo Burnett reklámügynökség egy 250 millió forintos keretösszegből folytathatja a kormányzati munka kommunikációs megjelenítését. A Kormányzati Kommunikációs Központ pályáztatás nélküli, tárgyalásos eljáráson választotta ki az ügynökséget. A fél évvel ezelőtti közbeszerzési eljáráson hosszabbították meg a Leo Burnett cég megbízatását – jelentette ki tegnap Gál J. Zoltán kormányszóvivő. Tájékoztatása szerint erre a közbeszerzési törvény lehetőséget ad. Kifejtette: a hosszabbítás októberi határideje után újabb pályázatot írnak ki a tevékenységre. Hozzátette: a cég tevékenységével nem elégedetlenek, ezért is döntöttek a hosszabbítás mellett. A cég eredetileg 2004. május 31-ig szerződött a kancelláriával.

Gyopáros Alpár: rendkívül komoly kockázatokkal járna Ukrajna európai uniós felvétele