Bízik márkáiban a Dreher Rt.

Nagy Ottó
2004. 06. 14. 17:15
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Hiába köszönt be lassan a meteorológiai nyár, az időjárás eddig nem fogadta kegyeibe a söripart. Még áprilisban és májusban is sok volt az eső, emiatt alacsonyabb volt a hőmérséklet, ezért elmaradtak a sörpartik, s ez erősen meglátszik az idei sörfogyasztáson – nyilatkozta lapunknak Mike Short, a Dreher Sörgyárak Rt. elnök-vezérigazgatója. Az előzetes adatok alapján úgy látszik, hogy a fogyasztási mutatók az egész piacra nézvést elmaradnak a tavalyi eredményektől. A rossz időt ellensúlyozhatja az idén két esemény – tette hozzá Mike Short –, nevezetesen a labdarúgó Eb és az olimpia, amelyek minden bizonnyal sok nézőt „kényszerítenek” a tévékészülékek elé, s közben, reméljük, sör is szépen fogy majd – fejtette ki.
– Az idén is, ahogyan az utóbbi időszakokban tettük, folytatjuk promócióinkat – mondta Mike Short, kiemelve a Magyar Labdarúgóliga támogatását, a Pub Cup programjukat, a Sziget Fesztivált és a Budapest Parádét. – Hamarosan lesz egy új országos promóciónk is – mondta a vezérigazgató. Kérdésünkre, miszerint várható-e, hogy új termékkel jelennek meg a piacon, azt válaszolta, folyamatosan vizsgálják a tendenciákat, és ennek alapján tesz a Dreher lépéseket.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.