Kérdéses az Európa-terv sikere

Dénes Zoltán
2004. 06. 17. 18:59
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Újabb nettó 250 millió forintos megbízást kapott a Leo Burnett Budapest reklámügynökség a Miniszterelnöki Hivataltól (MeH). Tavaly év végén a MeH kommunikációs feladataira a Leo Burnett már nettó 400 millió forintot kapott. A MeH idén a kormányzati kommunikációs kampányok lebonyolítására közbeszerzési eljárást indított, amelyre azonban csak a Leo Burnett céget hívta meg. Egyik legfontosabb feladata az Európa-terv kommunikálása lesz. Az Európa-terv népszerűsítésére a Leo Burnett az elmúlt hónapokban két reklámkampányt bonyolított. Mint megírtuk, ebben az időszakban az Európa-terv kommunikációjára a reklámcég 171 milliót, a kampány tervezési és gyártási feladataira 43 millió forintot költött. A médiavásárlásra pedig 128 milliót fordítottak. Az Európa-terv sikerességét ugyanakkor komolyan megkérdőjelezik a számok: június 14-i adatok szerint a gazdasági versenyképesség operatív programon 11 uniós pályázat nyert, miközben a beérkezett pályázatok száma 2189 volt.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.