Újabb nettó 250 millió forintos megbízást kapott a Leo Burnett Budapest reklámügynökség a Miniszterelnöki Hivataltól (MeH). Tavaly év végén a MeH kommunikációs feladataira a Leo Burnett már nettó 400 millió forintot kapott. A MeH idén a kormányzati kommunikációs kampányok lebonyolítására közbeszerzési eljárást indított, amelyre azonban csak a Leo Burnett céget hívta meg. Egyik legfontosabb feladata az Európa-terv kommunikálása lesz. Az Európa-terv népszerűsítésére a Leo Burnett az elmúlt hónapokban két reklámkampányt bonyolított. Mint megírtuk, ebben az időszakban az Európa-terv kommunikációjára a reklámcég 171 milliót, a kampány tervezési és gyártási feladataira 43 millió forintot költött. A médiavásárlásra pedig 128 milliót fordítottak. Az Európa-terv sikerességét ugyanakkor komolyan megkérdőjelezik a számok: június 14-i adatok szerint a gazdasági versenyképesség operatív programon 11 uniós pályázat nyert, miközben a beérkezett pályázatok száma 2189 volt.
Rég nem volt ilyen sikeres felvételi
