Hosszú távra tervez hazánkban az Olympos

Á s v á n y v í z - é s ü d í t ő i t a l - p i a c A korábbi évekhez képest az idei az első olyan esztendő, amikor nem nőtt a gyümölcslépiac. Ez két okra vezethető vissza: az egyik a hűvös időjárás, ami miatt később indult el a szezon, a másik pedig az a makrogazdasági tendencia, amely az egész élelmiszer-ipari ágazatot sújtja, ugyanis nagymértékben megváltoztak a lakosság élelmiszer-vásárlási szokásai – hangsúlyozta Zarándy Katalin, az Olympos-Top Kft. marketingmenedzsere.

Nagy Ottó
2004. 07. 11. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Kiélezett verseny folyik a piacon, ahol egyre erősebben dominál az ár, aminek következtében a fogyasztó is legtöbbször ennek alapján dönt a vásárlás során. Emiatt azonban azok a cégek, amelyek folyamatosan jelentős összegeket fordítanak újításokra, a növekvő költségek és a márka fejlesztésének kettős szorításába kerülnek. Az Olympos-Top Kft. termékcsaládjai, az Olympos, a TopJoy és a Fiona pont ezt a nehezebb, de hosszú távon is működő utat járják, hiszen a fogyasztók számára fontosak a megbízható és jó minőséget garantáló erős márkák – mondta Zarándy Katalin. Ezen a sokszereplős gyümölcslépiacon az Olympos-Top Kft. piaci részesedése TopJoy és Fiona dobozos szegmensben kilenc százalék, amellyel még a nagy gyártók között is előkelő helyet foglal el. A stratégiai Olympos gyümölcsitalok 1,5 literes palackos termékcsaládja ötvenszázalékos piaci részesedéssel a saját szegmensében megőrizte piacvezető szerepét. A márkák ismertségét és elfogadottságát áruházakban helyi megjelenéssel, akciókkal, promóciókkal, televízió- és sajtókampánnyal, kóstoltatással érjük el – tette hozzá.
A szoros piaci helyzet ellenére is jelentős sikereket könyvelhetünk el – nyilatkozta a szakember –, a múlt hónapban kapta meg TopJoy Light őszibarack italunk a Magyar Cukorbetegek Országos Szövetségétől a 2004. évi termékdíjat. Ez az elismerés azért is fontos, mert a betegek és a szakma együttesen tartotta legjobbnak ezt a terméket, amely nemcsak egészséges, hanem finom is. A mai felfokozott élettempó mellett fontos az ásványi anyag pótlása is – emléketetett Zarándy –, amelyhez – kifejezetten erre a célra fejlesztett – TopJoy Fitness termékeink fogyasztása ajánlott. Ebben az évben új csomagolást kapott több TopJoy és az Olympos Ice Tea, amely nemcsak szebbé és praktikusabbá teszi a terméket, hanem az új gyártási technológiának köszönhetően a termék valóban megőrzi a gyümölcsök természetes ízét. Minden Olympos termékünk Olympos citromlevet tartalmaz, ami garantálja a finomabb ízt és a frissítőbb hatást. A 1,5 literes Olympos palackos termékeink egyre több fajta ízben jelentek meg, mert a fogyasztói igények szélesedése ezt szükségszerűvé tette, ugyanis egyre többen próbálják ki az újabb, érdekesebb ízeket.
Az uniós csatlakozásról Zarándy Katalin úgy nyilatkozott, hogy az hirtelen nagy változással nem jár, hiszen a gyümölcslépiacra vonatkozó szabályozás már egy évvel ezelőtt életbe lépett, és azóta a cég az előírás szerint gyártja termékeit. A belépéssel újabb lehetőségek nyíltak nemcsak nekünk, hanem az újonnan belépő országoknak is. Ez alapvetően jót tesz a piacnak, ugyanis a fogyasztók igényeit az egyre nyitottabb piacon rugalmasabban lehet kezelni. Cégünk jelentős gyümölcslé-exportáló, amely elsősorban a környező országokba szállít, de már van néhány nyugat- és észak-európai partnerünk is. Az uniós csatlakozásunknak még nagyon az elején járunk, ezért az Olympos-Top Kft. mint magyar gyümölcslégyártó és -forgalmazó cég, mindent megtesz azért, hogy termékeivel további lehetősége legyen megjelenni az új uniós piacokon – vázolta lehetőségeiket a marketingmenedzser.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.