Kiélezett verseny folyik a piacon, ahol egyre erősebben dominál az ár, aminek következtében a fogyasztó is legtöbbször ennek alapján dönt a vásárlás során. Emiatt azonban azok a cégek, amelyek folyamatosan jelentős összegeket fordítanak újításokra, a növekvő költségek és a márka fejlesztésének kettős szorításába kerülnek. Az Olympos-Top Kft. termékcsaládjai, az Olympos, a TopJoy és a Fiona pont ezt a nehezebb, de hosszú távon is működő utat járják, hiszen a fogyasztók számára fontosak a megbízható és jó minőséget garantáló erős márkák – mondta Zarándy Katalin. Ezen a sokszereplős gyümölcslépiacon az Olympos-Top Kft. piaci részesedése TopJoy és Fiona dobozos szegmensben kilenc százalék, amellyel még a nagy gyártók között is előkelő helyet foglal el. A stratégiai Olympos gyümölcsitalok 1,5 literes palackos termékcsaládja ötvenszázalékos piaci részesedéssel a saját szegmensében megőrizte piacvezető szerepét. A márkák ismertségét és elfogadottságát áruházakban helyi megjelenéssel, akciókkal, promóciókkal, televízió- és sajtókampánnyal, kóstoltatással érjük el – tette hozzá.
A szoros piaci helyzet ellenére is jelentős sikereket könyvelhetünk el – nyilatkozta a szakember –, a múlt hónapban kapta meg TopJoy Light őszibarack italunk a Magyar Cukorbetegek Országos Szövetségétől a 2004. évi termékdíjat. Ez az elismerés azért is fontos, mert a betegek és a szakma együttesen tartotta legjobbnak ezt a terméket, amely nemcsak egészséges, hanem finom is. A mai felfokozott élettempó mellett fontos az ásványi anyag pótlása is – emléketetett Zarándy –, amelyhez – kifejezetten erre a célra fejlesztett – TopJoy Fitness termékeink fogyasztása ajánlott. Ebben az évben új csomagolást kapott több TopJoy és az Olympos Ice Tea, amely nemcsak szebbé és praktikusabbá teszi a terméket, hanem az új gyártási technológiának köszönhetően a termék valóban megőrzi a gyümölcsök természetes ízét. Minden Olympos termékünk Olympos citromlevet tartalmaz, ami garantálja a finomabb ízt és a frissítőbb hatást. A 1,5 literes Olympos palackos termékeink egyre több fajta ízben jelentek meg, mert a fogyasztói igények szélesedése ezt szükségszerűvé tette, ugyanis egyre többen próbálják ki az újabb, érdekesebb ízeket.
Az uniós csatlakozásról Zarándy Katalin úgy nyilatkozott, hogy az hirtelen nagy változással nem jár, hiszen a gyümölcslépiacra vonatkozó szabályozás már egy évvel ezelőtt életbe lépett, és azóta a cég az előírás szerint gyártja termékeit. A belépéssel újabb lehetőségek nyíltak nemcsak nekünk, hanem az újonnan belépő országoknak is. Ez alapvetően jót tesz a piacnak, ugyanis a fogyasztók igényeit az egyre nyitottabb piacon rugalmasabban lehet kezelni. Cégünk jelentős gyümölcslé-exportáló, amely elsősorban a környező országokba szállít, de már van néhány nyugat- és észak-európai partnerünk is. Az uniós csatlakozásunknak még nagyon az elején járunk, ezért az Olympos-Top Kft. mint magyar gyümölcslégyártó és -forgalmazó cég, mindent megtesz azért, hogy termékeivel további lehetősége legyen megjelenni az új uniós piacokon – vázolta lehetőségeiket a marketingmenedzser.
Idén sem telhet el botrány nélkül az Ozora: valakit megkéseltek a fesztivál végén
