Évek óta folyamatos bővülés jellemzi a napfényipar termékeit, a volumennövekedéssel párhuzamosan azonban tovább élesedett a fogyasztókért vívott küzdelem, hiszen a hétszázmillió forintos éves értékesítés legnagyobb része mindössze két hónapra, májusra és júniusra korlátozódik. Az erős konkurenciaharc és az eladási helyek koncentrációja a beszerzési árak enyhe csökkenését és a reklámra fordított összegek növekedését eredményezte. A napozószerek reklámjának túlnyomó részét a napsugárzás jótékony és káros hatásairól szóló tájékoztatás adja: a termékismertetésnek köszönhetően évek óta megfigyelhető az a tendencia, miszerint az értékesítés összetétele egyre inkább a magasabb faktorszámú termékek irányába tolódik el. A hazai piac szereplői között döntően a külföldön, elsősorban az Európai Unióban előállított napozószerek forgalmazói dominálnak.
Két titkos összetevő, amitől csodás lesz a vasárnapi húsleves
