Napozószerek: két hónapig pörög a piac

2004. 07. 08. 17:09
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Évek óta folyamatos bővülés jellemzi a napfényipar termékeit, a volumennövekedéssel párhuzamosan azonban tovább élesedett a fogyasztókért vívott küzdelem, hiszen a hétszázmillió forintos éves értékesítés legnagyobb része mindössze két hónapra, májusra és júniusra korlátozódik. Az erős konkurenciaharc és az eladási helyek koncentrációja a beszerzési árak enyhe csökkenését és a reklámra fordított összegek növekedését eredményezte. A napozószerek reklámjának túlnyomó részét a napsugárzás jótékony és káros hatásairól szóló tájékoztatás adja: a termékismertetésnek köszönhetően évek óta megfigyelhető az a tendencia, miszerint az értékesítés összetétele egyre inkább a magasabb faktorszámú termékek irányába tolódik el. A hazai piac szereplői között döntően a külföldön, elsősorban az Európai Unióban előállított napozószerek forgalmazói dominálnak.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.