Az Union Biztosító 73 százalékkal magasabb díjbevételt ért el az idei első fél évben, mint a tavalyi év azonos időszakában. A távirati iroda közlése szerint a díjbevétel 4,7 milliárd forint volt, ami csaknem eléri a 2003-as év teljes díjbevételét, az állománydíj pedig a duplájára emelkedve megközelítette a tízmilliárd forintot.
A nyolcszázalékos piaci átlagbővülésnél jóval magasabb növekedést elsősorban a gépjármű-biztosítási paletta kiszélesítésének köszönheti az osztrák Wiener Städtische konszern magyar leányvállalata. Az Union kötelező biztosításokból és a cascókból befolyó árbevétele meghaladta a kétmilliárd forintot, ami megközelítőleg kétharmada a nem életbiztosítási üzletág teljes eredményének. A társaság így alaposan túlteljesítette tavalyi tervét, amely szerint öt éven belül el akarják érni, hogy az üzletág bevételének aránya elérje a teljes eredmény felét.
A társaság közleménye szerint a magyar biztosítási piac koncentrációja egyre inkább oldódik, hiszen 2000 óta az első öt társaság összesen kilenc százalékot veszített piaci részesedéséből.

Hogy nem szakadt rá a plafon! – Kulja András legnagyobb hazugságai a tévévitából