Több autót adna el a Renault jövőre

Hírösszefoglaló
2004. 09. 24. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Európa negyedik legnagyobb autógyártó vállalata, a Renault arra számít, hogy jövő évi eredménye meghaladja majd az ideit, s a javulást részben az eladások növekedése okozza majd – közölte a párizsi autókiállításon a cég elnöke.
Louis Schweitzer szerint az idei eredmények nem jelentenek csúcspontot, 2005-ben további javulásra számítanak. Arról is beszélt, hogy várakozásaik szerint a Renault nyugat-európai piaci részesedése tovább nő majd. A Renault idén egyébként sokkal jobban szerepelt, mint sok más európai gyártó – köszönhetően a Megane népszerűségének és a Nyugat-Európán kívüli piacok újra nyereségessé válásának. A jövőre visszavonulni készülő Schweitzer megerősítette azt az előrejelzést, amely a nyugat-európai autópiacon ez évre 1-2 százalékos emelkedést tartalmazott. Várakozásai szerint a Renault 2006-ban
20-30 ezer Logant ad el Nyugat-Európában: a minden „felesleges” extrát nélkülöző modellnek az lesz az első teljes üzleti éve – írta az MTI–Eco.
Az előrejelzések erős második fél évet jósolnak, mert az eladásokat megdobja majd a Modus „szupermini” bevezetése és a Logan megjelenése a fejlődő piacokon; a Renault ezért júliusban egy százalékponttal, 5,5 százalékra emelte éves profitrés-célkitűzését. A társaság meg akarja törni az egyre talmibb csillogású modellek trendjét az alapkiépítésű, a megcélzott piacokon ötezer euróért kínálható Logannal. Eredetileg azt tervezték, hogy ezt a modellt – amelyből 2010-ig négymilliót akarnak értékesíteni – csak Kelet-Európában, Törökországban, a Közel-Keleten, Oroszországban, Latin-Amerikában és Ázsia egyes részein árusítják majd.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.