Ősztől a Viasat új programszerkezetében több külföldi valóságshow is helyet kapott. – Ezek egyikét, a „Melegítőt” tulajdonosunk javasolta sugárzásra – mondta lapunknak Rényi Ádám, a műsorszolgáltató PR-vezetője. Szerinte a produkció nem homoszexuális tartalmú, hanem öltözködési, étkezési és egyéb stílusirányzatokat ajánl meleg szereplőin keresztül.
– Kereskedelmi televízióként elégedettek vagyunk a produkcióval, és érdekeltek abban, hogy továbbra is műsoron maradjon a Melegítő – mondta Rényi Ádám, egyben a távirányító használatát ajánlva a látvánnyal elégedetleneknek. Kérdésünkre, hogy a fiatalok megrontásáért vállalják-e a felelősséget, Rényi Ádám azt válaszolta: struktúrájukra nem jellemző a melegprodukciók sokasága. A Melegítő mindössze színesebbé teszi kínálatukat.
A Cool TV szeptember 4-én kezdte sugározni műsorait, az adó a 15–29 évesekre összpontosít. Kökény Tamás ügyvezető szerint 1,4 millió háztartásban vannak már jelen, és melegfilmjük, A fiúk a klubból vasárnapi ismétlése idején nézettebb volt, mint az ugyanakkor jelentkező Melegítő a Viasaton.
– 23 órai kezdéssel, 18-as karikával, éjjeli promócióval nem látok károsító tényezőt a „Fiúk…” – ban – érvelt az ügyvezető a melegszex, a drogok és a szerelmek füzérében zajló történetről. Kökény elmondta: a reklámszövetség lecserélte óriásplakátjukat, így az azon látható férfipár csókolózását letakarták. Hozzáfűzte: műsorstruktúrájuk összeállításakor a divatot vették figyelembe.
– Az ilyen műsorok a magyarok többségének értékrendjétől teljesen idegenek. Az erotika ugyan a kultúra része, ám a műveltséghez csak az egészséges erotika tartozik – fejtette ki lapunknak Hős Gábor, a Magyar Polgári Média Egyesület elnöke. A médiaszakember úgy véli: az üzleti érdekek felülírják a média értékőrző és -teremtő szerepét, illetve az ilyen látványokkal pszichésen terhelődnek a fiatal nézők.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség