Délutáni órákban is reklámozzák az RTL Klub tévécsatornán a Cool TV melegfilmjét – ilyen nézői panaszok érkeztek szerkesztőségünkbe. Megírtuk: közel másfél millió háztartásban látható, ahogyan férfiak melegszexet ábrázoló felvételeken jelennek meg a Cool TV Fiúk a klubból című sorozatában, 23 órai kezdéssel, a 18 éves korhatárt jelző karikával.
– Az éjjeli promócióval nem károsíthatjuk a fiatalokat a filmmel – érvelt korábban Kökény Tamás, a csatorna ügyvezetője. – Vakon ki merem jelenteni, hogy ez a reklám nem megy délutánonként. Ha ez mégis igaz, leváltom az egész promóciós stábunkat, mert a film nappali reklámozása valóban a médiatörvénybe ütközik – mondta tegnap kérdésünkre Kökény Tamás. Szerinte valamelyik más műsoruk okozhat félreértéseket.
– A Cool TV az egyik hirdetőnk, ezért nem minősíteném sem a reklámot, sem a filmet – válaszolta érdeklődésünkre Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója. Hozzáfűzte, hogy ő nem felel a reklámblokkokért. Scherer Zsolt médiaszakértő azonban rámutatott: a médiatörvény szerint a televíziók felelősséggel tartoznak műsoraikért. Kiemelte azt is, hogy az a műsorszám, amely alkalmas tizenhat éven aluliak fizikai, szellemi vagy erkölcsi fejlődésének kedvezőtlen befolyásolására, különösen azáltal, hogy közvetett módon utal szexualitásra, csak 21.00 és 5.00 óra között tehető közzé.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség