Délutáni órákban is reklámozzák az RTL Klub tévécsatornán a Cool TV melegfilmjét – ilyen nézői panaszok érkeztek szerkesztőségünkbe. Megírtuk: közel másfél millió háztartásban látható, ahogyan férfiak melegszexet ábrázoló felvételeken jelennek meg a Cool TV Fiúk a klubból című sorozatában, 23 órai kezdéssel, a 18 éves korhatárt jelző karikával.
– Az éjjeli promócióval nem károsíthatjuk a fiatalokat a filmmel – érvelt korábban Kökény Tamás, a csatorna ügyvezetője. – Vakon ki merem jelenteni, hogy ez a reklám nem megy délutánonként. Ha ez mégis igaz, leváltom az egész promóciós stábunkat, mert a film nappali reklámozása valóban a médiatörvénybe ütközik – mondta tegnap kérdésünkre Kökény Tamás. Szerinte valamelyik más műsoruk okozhat félreértéseket.
– A Cool TV az egyik hirdetőnk, ezért nem minősíteném sem a reklámot, sem a filmet – válaszolta érdeklődésünkre Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója. Hozzáfűzte, hogy ő nem felel a reklámblokkokért. Scherer Zsolt médiaszakértő azonban rámutatott: a médiatörvény szerint a televíziók felelősséggel tartoznak műsoraikért. Kiemelte azt is, hogy az a műsorszám, amely alkalmas tizenhat éven aluliak fizikai, szellemi vagy erkölcsi fejlődésének kedvezőtlen befolyásolására, különösen azáltal, hogy közvetett módon utal szexualitásra, csak 21.00 és 5.00 óra között tehető közzé.
XIV. Leó pápa: Megváltozna a világ, ha segítenénk a gyengéknek és az elnyomottaknak















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!