Rejtőzködő magyar bor

2004. 10. 10. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Akit naponta bosszant, hogy magyar borokat szinte nem lát az uniós intézményeknek otthont adó Belgium üzleteinek polcain sem, hatalmasat ugorhat örömében a Brüsszeltől 90 kilométerre délre fekvő, ódon Dinantban, ahol az egyik nagy kereskedelmi hálózat szupermarketjében rendezett hétvégi borvásáron megjelent a magyar bor. Igaz, álruhában, mert a bor elülső címkéjén pusztán ez áll: Pilar de Pilars, Pinot Grigio (az olasz szó szürkebarátot jelent), Trocken (németül: száraz). A toscanai udvarházat ábrázoló címkén még egy szőlőfürt is látható. A borra valójában rendkívül előnyös ára hívja fel a figyelmet: 2 euró 35 centbe kerül. A hátsó címkéről derül ki, hogy nagyrédei borról van szó, amelyet a német Baron Pilars de Pilar borkereskedőház forgalmaz. A magyar borok lassan több mint tíz éve világszínvonalúak. Nem lenne itt az ideje nem bevezető áron árulni őket, a magyar kormány végre tényleg hathatós marketingsegítsége mellett? Ha valami, akkor ez a befektetés megérné, nemcsak Magyarország „imázsának” javítása, de a turizmust elősegítő, járulékos hatása miatt is.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.