Akit naponta bosszant, hogy magyar borokat szinte nem lát az uniós intézményeknek otthont adó Belgium üzleteinek polcain sem, hatalmasat ugorhat örömében a Brüsszeltől 90 kilométerre délre fekvő, ódon Dinantban, ahol az egyik nagy kereskedelmi hálózat szupermarketjében rendezett hétvégi borvásáron megjelent a magyar bor. Igaz, álruhában, mert a bor elülső címkéjén pusztán ez áll: Pilar de Pilars, Pinot Grigio (az olasz szó szürkebarátot jelent), Trocken (németül: száraz). A toscanai udvarházat ábrázoló címkén még egy szőlőfürt is látható. A borra valójában rendkívül előnyös ára hívja fel a figyelmet: 2 euró 35 centbe kerül. A hátsó címkéről derül ki, hogy nagyrédei borról van szó, amelyet a német Baron Pilars de Pilar borkereskedőház forgalmaz. A magyar borok lassan több mint tíz éve világszínvonalúak. Nem lenne itt az ideje nem bevezető áron árulni őket, a magyar kormány végre tényleg hathatós marketingsegítsége mellett? Ha valami, akkor ez a befektetés megérné, nemcsak Magyarország „imázsának” javítása, de a turizmust elősegítő, járulékos hatása miatt is.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség