A fogyasztókat félrevezető „árcsökkentési” akciókkal vádolja a konkurencia a legnagyobb brit élelmiszer-kiskereskedelmi láncot, a Tescót, amely a riválisok szerint előbb meredeken megemeli egyes termékek árait, aztán „féláras” akciókban visszacsökkenti az eredeti szintre – jelentette az MTI. A The Sunday Times beszámolója szerint a legszélsőségesebb esetek a Tesco szeszesital-értékesítésében fordulnak elő.
A lap már korábban megírta azt is, hogy a Tesco legkeresettebb termékei közül több száznak az árát emelte egyetlen hét alatt. A riválisok szerint a Tesco az alacsony forgalmú cikkek árcsökkentésével és a kurrens termékek egyidejű drágításával többet szedett be, mint a meghirdetett árcsökkentés összege. A Tesco az idei évre kétmilliárd font adó előtti profitot jelzett előre. A cégnek jelenleg 1878 szupermarketje van Nagy-Britanniában.

Brüsszel szorítja a markát, veszélyben a rezsicsökkentés – újabb csata energiafronton