A Tescót félrevezetéssel vádolják

MN-összefoglaló
2004. 11. 02. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A fogyasztókat félrevezető „árcsökkentési” akciókkal vádolja a konkurencia a legnagyobb brit élelmiszer-kiskereskedelmi láncot, a Tescót, amely a riválisok szerint előbb meredeken megemeli egyes termékek árait, aztán „féláras” akciókban visszacsökkenti az eredeti szintre – jelentette az MTI. A The Sunday Times beszámolója szerint a legszélsőségesebb esetek a Tesco szeszesital-értékesítésében fordulnak elő.
A lap már korábban megírta azt is, hogy a Tesco legkeresettebb termékei közül több száznak az árát emelte egyetlen hét alatt. A riválisok szerint a Tesco az alacsony forgalmú cikkek árcsökkentésével és a kurrens termékek egyidejű drágításával többet szedett be, mint a meghirdetett árcsökkentés összege. A Tesco az idei évre kétmilliárd font adó előtti profitot jelzett előre. A cégnek jelenleg 1878 szupermarketje van Nagy-Britanniában.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.