Nem ittunk több pezsgőt a 2003 októberétől 2004 szeptemberéig terjedő időszakban, mint az azt megelőző 12 hónapban. A kumulált adatok szerint a mennyiségi forgalom stagnált, s értékben is csupán kétszázalékos volt a piac növekedése, ami az infláció figyelembevételével visszaesésként értelmezhető – derül ki az ACNielsen piackutató legfrissebb felméréséből.
A visszaesés ellenére azonban a magyar fogyasztók édes pezsgők iránti vonzalma továbbra is megmaradt, a mennyiségi forgalom kétharmadát e pezsgők adták. A második legkedveltebb szegmens a félszáraz pezsgőké volt a menynyiségi eladások 16,5 százalékával, míg a száraz pezsgők nyolcszázalékos részesedést szereztek.
Továbbra is megingathatatlan a fehér pezsgők elsősége, melyek megőrizték a bázisévben is mért 93 százalékos mennyiségi részesedésüket, a négy százalékot magukénak tudó vörös, továbbá a háromszázalékos piacrésszel rendelkező rozé termékek előtt. Az alkoholmentes változatok nem tudták erősíteni részesedésüket: mennyiségben 13, értékben pedig alig több mint öt százalék jutott rájuk, s ez az arány – ha kis mértékben is – mindkét szempontból kisebb, mint a bázisévben. Az importpezsgők a mennyiségi forgalom hat százalékát, értékben pedig az eladások hét százalékát szerezték meg.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség