Pénzintézetek: a legfontosabb a megbízhatóság

Csákó Attila
2005. 01. 31. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Kevesebbet számítanak a bankok megítélésében a pénzben kifejezhető tényezők, mint a minőségi elvárások. Sorrendben ugyanis a legfontosabb jellemzők a lakosság számára, hogy egy pénzintézet legyen megbízható, ügyintézői adjanak jó információkat, és rendelkezzenek magas szakmai tudással, de csak az ötödik helyen szerepel, hogy magas kamatokat lehessen kapni, s csupán a hatodikon, hogy alacsonyak legyenek a hitelmutatók és a költségek – derül ki a GfK Piackutató Intézet felméréséből. A megkérdezettek közül legkevesebben a telefonos és internetes szolgáltatásokat tekintik fontosnak. Ugyancsak egyharmadnál kisebb azok aránya, akiknek sokat számít a kiterjedt fiókhálózat, ATM-automata és a széles termékválaszték.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.