Az agresszív reklám errefelé sokáig nem volt divat, valószínűleg azért, mert az európai embert intellektuálisan, humorral vagy szépséggel is meg lehet győzni arról, hogy valami jó, szemben a tengerentúlival, akit nem meggyőzni akarnak valamiről, hanem letarolni, hogy azt az izét vegye meg, azonnal. A magyarországi reklámok tulajdonképpen tűrhetőek voltak egy ideig. Aztán megérkezett a Media Markt. Nem akart meggyőzni. Eladni akart. A Media Markt-reklámok a reklámművészet (igen, van olyan) giccsei voltak: feltűnőek és felszínesek, a vörös-fekete plakátjaik szemen ütöttek, a humoruk közönséges és idétlen volt („Ezt kérte a fiacskám karácsonyra”: kit érdekel?), a stílusuk pedig nemhogy rossz volt, de nem volt. Aztán valami történt. A napokban megjelent az új széria, az ál-Korda Györgyös, és a város hirtelen jó kedvű lett. (Szegény Korda György. Sokféleképpen be lehet kerülni a halhatatlanok közé, és neki épp így sikerült.) Jön a figura, és köszön („szevasztok, srácok, ha már ilyen fiatalon érdeklődtök a zenekultúra iránt…”) és vele jön a leírhatatlan döbbenet a kölkök arcán, a kettő együtt meg annyira abszurd, mint a Kádár-korból itt ragadt parlagfüves nadrágszíjtelken a kint felejtett laptop, egy eltévedt Karel Gott-CD, mondjuk Frank Zappa és Wolfgang Amadeus között, vagy mint maga Korda György (az igazi) 2005-ben. Ez elég is lett volna, persze a stílusváltás nem megy egyik pillanatról a másikra, úgyhogy a humorból a jelenet végére sikerül visszapörögni a jól megszokott semmitmondásba. „Ne hagyja magát átverni! 2005 az okosok éve!” – és a két, teljesen értelmetlen szlogen úgy lóg egy zseniális parodista jelenetén, mint a happy end a horrorfilmeken, a rossz rím a versen, vagy egy viccen a poén magyarázata – ha 2005 tényleg az okosok éve lenne, nem rúgna labdába, aki kitalálta ezt a mondatot, és ha kíváncsi arra is, hogy miért nem tetszik: azért, mert „hülye azért nem vagyok”. Az se volt jobb szlogen, bár a szokatlansága tarolt, egy időben minden metrókocsiban utazott legalább egy okos, akit nyilván a rettenetes mennyiségű esze hajtott arra, hogy nejlonszatyrokon hirdesse a szellemi képességeit – no meg a céget, mert az tényleg nem hülye, ha ezt képes volt beetetni.
Tényleg, Korda György vajon hol vásárol?

Hatalmas drogfogás – elképesztő módon bukott le a banda