Médiaháború Sopronban

Frang Gizella
2005. 02. 24. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Rendhagyó sajtótájékoztatón jelentette be a Corvinus Rádió két munkatársa, hogy egyik, a reklámpiacon konkurens társrádiójuk hirdetésében nem hiteles közvélemény-kutatási adatokat jelentetett meg. Az elmúlt hónapokban a GFK Hungária és a Szonda Ipsos a helyi rádiók hallgatottságáról közvélemény-kutatást végeztek. Ezt a munkát a Corvinus Rádió is megrendelte. Mielőtt a hatvanoldalas, hiteles, a felmérést végző cégek logójával ellátott dokumentumot megkapták volna, egy, e felmérésre hivatkozó összehasonlító grafikont láttak viszont a helyi reklámlapban.
A közvélemény-kutató cégeket természetesen a felháborodott rádióvezetők megkeresték kérdéseikkel – vajon miért nem kapták még meg, ha van hivatalos eredmény, és szivároghatott-e ki információ tőlük? –, de hivatalos magyarázatot még nem láttak. A Corvinus Rádió vezetősége nem a közvélemény-kutatási eredményt kérdőjelezi meg, annál inkább a hirdető társrádió etikusságát, amely ezt a grafikont még a reklámozó cégekhez is eljuttatta. A Corvinus Rádió elutasítja a közeljövőben lejáró szerződésű rádiók tisztességtelen magatartását, amely a hallgatók és főként a hirdetők megtévesztésére irányult, és megteszi a szükséges jogi lépéseket.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.