Rendhagyó sajtótájékoztatón jelentette be a Corvinus Rádió két munkatársa, hogy egyik, a reklámpiacon konkurens társrádiójuk hirdetésében nem hiteles közvélemény-kutatási adatokat jelentetett meg. Az elmúlt hónapokban a GFK Hungária és a Szonda Ipsos a helyi rádiók hallgatottságáról közvélemény-kutatást végeztek. Ezt a munkát a Corvinus Rádió is megrendelte. Mielőtt a hatvanoldalas, hiteles, a felmérést végző cégek logójával ellátott dokumentumot megkapták volna, egy, e felmérésre hivatkozó összehasonlító grafikont láttak viszont a helyi reklámlapban.
A közvélemény-kutató cégeket természetesen a felháborodott rádióvezetők megkeresték kérdéseikkel – vajon miért nem kapták még meg, ha van hivatalos eredmény, és szivároghatott-e ki információ tőlük? –, de hivatalos magyarázatot még nem láttak. A Corvinus Rádió vezetősége nem a közvélemény-kutatási eredményt kérdőjelezi meg, annál inkább a hirdető társrádió etikusságát, amely ezt a grafikont még a reklámozó cégekhez is eljuttatta. A Corvinus Rádió elutasítja a közeljövőben lejáró szerződésű rádiók tisztességtelen magatartását, amely a hallgatók és főként a hirdetők megtévesztésére irányult, és megteszi a szükséges jogi lépéseket.

Újabb tó vizében találtak életveszélyes baktériumot