Harmincegymillió forintot költött el a kormány az idei adótörvények kedvező részleteinek bemutatására – tudta meg lapunk Batiz András kormányszóvivőtől. Kifejtette: a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) 27 napilapban és egy hetilapban jelentetett meg fizetett hirdetést a témáról. A MeH a reklámok egy részét közvetlenül rendelte meg, ám „ott, ahol a költségek csökkentése elérhetőnek tűnt”, ügynökséget is bevontak. A sajtóorgánumok kiválasztásánál az olvasottság volt a fő szempont – fejtette ki.
Arra a kérdésünkre, hogy ez nem közpénzen folyó kormányzati propaganda-e, Batiz azt válaszolta, hogy közcélú tájékoztatásról van szó, mivel a hirdetés alapján mindenki ellenőrizheti már februárban, hogy helyesen számolta-e ki az adók levonása után a nettó bérét. Felvetésünkre, hogy akkor miért nem tájékoztatja a lakosságot hasonló módon a kabinet például a hatósági árak emelkedéséről is, kifejtette: az áremelkedésekkel egyébként is szembesülnek az emberek.
Ismert: a jelenlegi kormánypártok vezető politikusai a 2002-es választásokat megelőzően folyamatosan azzal támadták a kormányt, hogy közpénzből kampányol, amikor tevékenységének pozitív következményeire hívta fel a figyelmet.

Ítéletet mondott a vidék – bemutatták a Voks 2025 vármegyei adatait