Új alapokkal rukkolt ki az OTP

Két új befektetési alappal rukkolt elő a héten az OTP Alapkezelő Rt. Az alapkezelő értékesítési igazgatója, Szalai Sándor szerint a két új befektetés – az OTP Prizma és az OTP Alfa Alap – olyan középtávú megtakarítási lehetőséget nyújt a befektetőknek, amely a biztos hozammal védettséget jelent az alapok részvényjellegű befektetései magasabb kockázatával szemben, ugyanakkor a kockázatmentes befektetéseket lényegesen meghaladó hozam elérését teszi lehetővé.

Dénes Zoltán
2005. 02. 18. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az egyaránt két év kilenc hónapos futamidejű két új alap befektetési jegyeit február 14-től, hat héten át diszkontárfolyamon lehet jegyezni. Az OTP Prizma Alap a biztosított hétszázalékos futamidő végi hozam mellett lehetőséget nyújt a befektetőknek arra, hogy a magyar és nyugat-európai részvénypiacok hozamaiból s az arany árfolyamának futamidő alatti növekedéséből is részesüljön. A futamidő végi hozam meghatározásnál a három befektetés közül a legjobb teljesítményt elérő 45, a második legjobban szereplő 35, míg a leggyengébben teljesítő 20 százalékban fogja befolyásolni az alap végső hozamát. Így a kifizetett hozamot az alap legjobb befektetése befolyásolja a legnagyobb mértékben. Az OTP Alfa Alap már az első év végén hétszázalékos fix hozamot fizet, majd a második év végén és lejáratkor további maximálisan 20-20 százalék hozam kifizetését teszi lehetővé 16 jelentős tőzsdei vállalat részvényének futamidő alatti árfolyam-alakulásától függően. A részvények négy iparág (pénzügyi szolgáltatások, távközlés, energiaipar, gyógyszeripar) és négy régió (Magyarország, Nyugat-Európa, USA, Japán) tőzsdei vállalatai közül kerülnek ki.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.