A vádirat szerint V. Lajos 1993-ban alapította azt a kft.-t Kecskeméten, amely 2000. november 23-tól felszámolás alatt áll. A bejegyzés alapján a cég nem menetrendszerű légi, személy- és teherszállítással, valamint repülőterek üzemeltetésével foglalkozott, de végzett légiforgalmi szolgáltatásokat is. Saját repülőgépei voltak, emellett béreltek légi járműveket, köztük helikoptereket is. Az üzemanyag jelentős részét a Moltól vásárolták, a többit pedig a Malévtől.
Miután fölvetődött az adócsalás gyanúja, a nyomozáskor kiderült, hogy V. Lajos cége 1995 és 1998 között 15 263 000 liter üzemanyagot vett, de ebből legfeljebb 987 229 litert tudott felhasználni. A fennmaradó több mint 14 millió liternyi Jet–A1 típusú üzemanyagot ismeretlen célra fordították. Az ügyészség azt állítja, bebizonyosodott, hogy a kft. 1995-ben több üzemanyag után igényelt vissza fogyasztási adót, mint amennyit beszerzett, így négy év alatt 92 414 000 forinthoz jutott jogtalanul. A nyomozók arra is fényt derítettek, hogy a cég többnyire jogtalanul vette igénybe a fogyasztásiadó-mentességet. Erre ugyanis akkor lett volna joga, ha a sugárhajtóművek üzemanyagát kizárólag a nemzetközi forgalomban részt vevő sugárhajtású és gázturbina-meghajtású gépek hajtóanyagaként használja fel, de nem ezt tette.
Alapos vizsgálat után kiderült, hogy a V. Lajos tulajdonában álló kft.-nek több mint 1,376 milliárd forint lett az adóhiánya. Ebből 924 millió a fogyasztási, 358 millió az általános forgalmi és 94 millió a társasági adó. Ekkora összeggel károsította meg az államot.
Az adócsalási ügyet első fokon a Bács-Kiskun Megyei Bíróság tárgyalta, és tavaly decemberben hét év börtönbüntetésre ítélte V. Lajost, míg a cég ügyvezetője, Sz. Sándor négy év hat hónap börtönt kapott.

„Félsz már?" – Kulja megfenyegette Takács Péter kolléganőjét