Bár a MÁV motorvonattenderén a bírálóbizottság rendelkezésére állt egy, a műegyetem által elkészített tudományos vizsgálat a járművek fogyasztásáráról, döntéskor csak az érintett cégek erre vonatkozó szóbeli tájékoztatását vették figyelembe. Az Index hírportál információi szerint, ez nem véletlen, mivel a műegyetem vizsgálatai alapján a 120 milliárd forintos tendert nem a Stadler, hanem a Bombardier nyerte volna. Nem látja problémamentesnek a MÁV tendereljárását a gazdasági tárca politikai államtitkára sem. Dióssy Gábor kérdésünkre elmondta: aggodalomra adhat okot, ahogyan a vasúttársaság vezetői a pályázathoz hozzáálltak.
Tegnap a Fidesz gazdasági munkacsoportja a MÁV-tenderre hivatkozva javasolta, hogy a tiszta és átlátható közbeszerzések érdekében a kormány olyan vezetőket állítson az állami vállalatok élére, akik biztosítani tudják az állami pénzek átlátható felhasználását.

Zelenszkij megtámadta a Voks 2025-öt és köszönetet mondott a Tisza Pártnak