Egy tágas családi autó előfutáraként mutatkozott be a japán gyár magas építésű, látványos tanulmánya. Az orra vetett egyetlen pillantás elárulja a Micrával való rokonságot, ám a műszaki alapok terén már előrébb jár a Tone, hiszen a kisautó leendő utódjának padlólemezét felhasználva alkották meg.
A Tone célja, hogy a mindennapi használhatóságot sportos, lelkesítő vezetési élményekkel fűszerezze. A motorizáltságra vonatkozó adatok hiányában ez az állítás egyelőre elméleti jelentőségű marad, az azonban kétségtelen, hogy stílusát tekintve nem hiányzik a dinamizmus a nem is olyan kicsi (a B oszlopnál kihegyesedő tető 1542 mm magasan húzódik) kisautóból. A Murano hűtőrácsát imitáló orrmaszkot projektoros fényszórók keretezik, az autó 17 colos felniken gördül, a belteret pedig szándékosan férfias hangulatúra rajzolták. A sportülések perforált fekete-ezüst bőrkárpitjának ellenpontjaként csiszolt alumíniumbetéteket alkalmaztak, a háromküllős kormánykerék mögött mélyen ülő műszerpár található, a középkonzol tetejét a navigációs rendszer és a klímaberendezés érintőképernyője uralja.
A tervezők szerencsére egészséges egyensúlyt találtak a vezetés és az utazás öröme között. Az elsődleges vásárlói célcsoportra, a kisgyermekes családokra gondolva egyenesen zseniális ötlet például a kesztyűtartó fedelén kialakított papírzsebkendő-adagoló nyílás, az alumínium padlókonzol pedig mély tárolórekeszt rejt. Bár a csomagtér méretéről nem szólt a gyár, annyi biztos, hogy padlója alatt 90 literes, fedett üreget találunk, a hátsó ülések pedig egyszerűen és gyorsan síkba dönthetők – ugyanakkor a jelek szerint szó sincs a Renault Modushoz hasonló rafinált megoldásokról.

Zelenszkij megtámadta a Voks 2025-öt és köszönetet mondott a Tisza Pártnak