A Young and Rubicam nyerte a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) negyedik kormányzati kommunikációs pályázatát, 275 millió forintért 2006. június 30-ig adnak ötleteket a kabinetnek a reklámokhoz és a kampányhoz. Úgy tudjuk, az első akció valamikor tavasszal indul. A hírek szerint olyan kulcsszavak köré csoportosul, mint például az adótudatosság, adóügyek vagy a tájékoztatás az államháztartás működéséről, illetve a fogyasztóvédelem.
A kormány ebben az évben 1,4 milliárd forintot szán saját marketingjére. Ám mivel ezeket a szerződéseket általában jövő év június 30-ig kötötték, a jövő évi büdzséből is jelentős összegeket kötöttek le arra, hogy a kabinet a választási kampányban népszerűsítse önmagát. A MeH 2006. június 30-ig 900 millió forintot kívánt költeni reklámok elhelyezésére, az úgynevezett médiavásárlási pályázatot a Mediaedge: Hungary Kft. nyerte. Nyomdai munkákra ugyancsak a jövő év közepéig 550 millió forintot akar fordítani a kancellária, ezt a feladatot a Magyar Hivatalos Közlönykiadó kapta. Az öt, összesen 227,8 milliós közvélemény-kutatási pályázatból hármat a Szonda Ipsos, kettőt pedig a Medián nyert el.
Ismeretes: Gyurcsány Ferenc februári parlamenti beszédében tett ígéretet arra, hogy tevékenységében az érdemi politizálás kap nagyobb szerepet a politikai kommunikáció további erősítése helyett.

Halálos közúti baleset történt – ismét a vétlen sofőr az áldozat