A Tesco lesz a negyedik

Bodacz Péter
2011. 10. 01. 22:00
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Igaznak bizonyult lapunk értesülése, miszerint virtuális szolgáltatóként megjelenik a mobilpiacon a Tesco. Mint arról már röviden hírt adtunk, a brit áruházlánc a Vodafone infrastruktúráját használva dobja piacra saját márkás távközlési termékeit. A két vállalat tegnapi közös sajtótájékoztatóján azonban az is kiderült, hogy a szolgáltatást a Tesco és a Vodafone által közösen létrehozott, fele-fele arányban birtokolt Tesco Mobile társaság nyújtja majd. Beck György, a Vodafone elnök-vezérigazgatója közölte: a Tesco Mobile önálló hívószámmal rendelkezik majd, ám hogy mi lesz ez, az a hírközlési hatóság döntésétől függ. A telefon- és mobilinternet-szolgáltatások pedig ugyancsak saját márkajelzéssel, teljesen önállóan kialakított díjszabással kerülnek piacra.
– Egyelőre korai az árakról beszélni. Ez egy külön cég saját marketingigazgatóval, árképzéssel, tehát nem az lesz, hogy bekiabáljuk neki az árakat – fogalmazott Beck, hozzátéve: a vegyes vállalat a jövő év első felében jelenik meg a piacon. Gerry Gray, a Tesco vezérigazgatója azt hangsúlyozta, hogy a mobilszolgáltatás elterjesztésében építenek a Tesco saját márkás klubkártyára, amit tavaly szeptemberben indítottak el.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.