Seszták Miklós elmondta, hogy az eddigi rezsicsökkentés eredményeit szeretnék megőrizni, és tovább folytatni. Véleménye szerint meg kell nézni, hogy hatékonyabb szervezeti rendszerben van-e mód továbblépésre. Hozzátette: lát erre lehetőséget.
Az újabb rezsicsökkentés mértékéről nem akart nyilatkozni, mivel nem ismert az uniós kötelezettségszegési eljárás eredménye, a gázárak alakulása, valamint a szinergiák költséghatékonyságának mértéke sem.
Közölte: a kormányzat egyelőre nem számol a Déli pályaudvar bezárásával. Három jelentős, a budapesti vasúti közlekedést érintő projekt indul, bővítik a Kelenföld vasútállomást is, amit részben a 4-es metró miatti kötelezettséggel, részben a várhatóan épülő nagy kórházzal indokolt. A második projekt a Nyugati pályaudvar és a Nyugati tér rekonstrukciója, és sort kell keríteni a Keleti pályaudvar felújítására is – mondta.
A Délivel kapcsolatban az a döntés, hogy a MÁV működésével össze nem függő, vagy feleslegessé vált tevékenységek – így a raktározás – elköltöztetésével tehermentesítsék a pályaudvart, mindez a személyszállítást egyelőre nem érinti.