A gyermekvédelmi törvény működik: nem adja le egy kereskedelmi tévé a Pride idei kampányfilmjét

A Budapest Pride idei, két homoszexuális férfi egymásra találását bemutató kampányfilmjét már nem mutatja be az a televíziós csatorna, aki korábban rendre sugározta ezeket a reklámokat.

Magyar Nemzet
Forrás: Mandiner2022. 06. 25. 10:18
Nyíregyháza, 2019. május 5. Gyerekek köszöntik édesanyjukat reggel anyák napja alkalmából a Pápai család nyíregyházi otthonában 2019. május 5-én. MTI/Balázs Attila Fotó: Balázs Attila
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A gyermekvédelmi törvényre hivatkozva dobta vissza a Budapest Pride kampányfilmjét egy tévécsatorna. A szervezet egyébként minden évben forgat egy kisfilmet a rendezvényhez, amivel több tévécsatornát is meg szoktak keresni, hogy társadalmi célú hirdetésként futtassák a videót – olvasható a Mandiner cikkében. 

Idén egy olyan kereskedelmi televízió jelezte, hogy nem adja le, amely a korábbi években sugározta a reklámokat.
A csatorna a médiatörvény alábbi cikkelyére hivatkozott:

„Mttv. 32. § (4a) * Nem minősül közérdekű közleménynek vagy társadalmi célú reklámnak az olyan műsorszám, amely alkalmas a gyermekek megfelelő fizikai, szellemi és erkölcsi fejlődésének a kedvezőtlen befolyásolására, különösen azáltal, hogy meghatározó eleme a szexualitás öncélú ábrázolása, a pornográfia, továbbá a születési nemnek megfelelő önazonosságtól való eltérésnek, a nem megváltoztatásának, valamint a homoszexualitásnak a népszerűsítése, megjelenítése.”

 

Borítókép: Gyerekek köszöntik édesanyjukat Nyíregyházán (Fotó: MTI/Balázs Attila)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.