Abortuszpárti aktivistával is érzékenyít a McDonald’s – mélyen hallgat a cég, miért veszik célba a magyar gyerekeket

A világ egyik legismertebb gyorsétteremlánca egy afroamerikai polgárjogi és egy abortusztámogató aktivistát népszerűsít gyermekmenüjével.

Magyar Nemzet
2023. 08. 03. 7:44
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A világ egyik legismertebb gyorsétteremlánca, a McDonald’s gyermekmenüje mellé immár érzékenyítő kiadvány is jár, amelyben egy abortusztámogató aktivistát igyekeznek népszerűsíteni – hívja fel figyelmet a Mandiner.hu. Mint írják, 

a képek tanúsága szerint a kiadvány Rosa Parks afroamerikai polgárjogi aktivista és Gloria Steinem amerikai újságíró és szociálpolitikai aktivista előtt tiszteleg, aki nagy energiákat fektet a fogamzásgátlás mint a nők szabadságának eszköze hirdetésébe, valamint az abortuszhoz való jog népszerűsítésébe és követelésébe. Steinem továbbá büszkén beszél arról, hogy saját, 22 éves korában végzett abortusza után soha, egyetlen pillanatig sem volt bűntudata megölt magzata miatt.

A lap arra volt kíváncsi, hogy mi a kiadvány pontos célja, illetve miért tartották fontosnak az amerikai társadalmi vitákkal kapcsolatos karaktereket a magyar gyerekeknek készült kiadványban bemutatni. Megkérdezték azt is, nem érzik-e visszásnak, hogy akár 5–8 éves gyerekeknek írnak olyan személyről, aki büszkén vallja, hogy abortusza után semmilyen bűntudatot nem érzett és ma is magzati korban lévő gyerekek abortálására bátorít. A cégnek azonban több mint hét nap alatt sem sikerült válaszolnia.

 A McDonald’s mély hallgatásba burkolózik az érzékenyítő kiadvánnyal kapcsolatban.

Borítókép: Részlet a kiadványból (Fotó forrása: Mandiner.hu)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.