Az adidas, amely 2018-ban kezdte a tervezést, majd 2019 novemberében mutatta be a labdát, azzal magyarázta az elnevezést, hogy az angol egység (unity) és lelkesedés, izgalom (euphoria) szavakat foglalja magában. A mintában az élénk színű vonalakat fekete ecsetvonások keretezik, amelyek a határok elmosódását és a kultúrák sokszínűségét szimbolizálják a gyártó szerint. Emellett a kontinenstornát és annak eredeti évét jelezve az EURO és a 2020 felirat is felkerült rá.

Fotó: pinterest.com
A megjelenés arra utal, hogy az idei kontinensviadalt rendhagyó módon 11 ország egy-egy városában, köztük Budapesten rendezik. A Puskás Aréna három csoportmérkőzésnek és egy nyolcaddöntőnek ad majd otthont.
Az Uniforia normál méretű másolata nagyjából 10 ezer, az eredeti labda pedig körülbelül 40 ezer forintért kapható Magyarországon.
















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!