A társaság az MTI-t arról tájékoztatta, hogy az új modell miatt lecserélték a teljes robotsort a hegesztőben, a fejlesztés a hároméves gyármodernizációs program keretében történt. Az év elő felében még a modell második nemzedékét gyártották.
A C szegmensben a Suzuki az SX4 S-Cross-szal van jelen, ebből idén augusztusig 837-et adtak el Magyarországon. A 2016-os generációval, amely az suv-k előnyeit is próbálja ötvözni, megduplázódhatnak a modell eladásai az év végéig.
Az esztergomi gyárban készülnek a B szegmensbe tartozó Swiftek is. Ebből a modellből a magyarországi kereskedések az idei év első nyolc hónapjában 1123 darabot értékesítettek.
Az új Vitarából, amelyet tavaly kezdtek gyártani Esztergomban, idén 4346 darab kelt el Magyarországon, a márka ezzel 24,7 százalékos részesedést ért el a hobbiterepjárók szegmensében. A típus sikerének is köszönhető, hogy a Suzuki növelte idei várakozásait, és arra számít, hogy 2016-ban mintegy 11 000 kocsit ad el a magyar piacon a tavalyi 7500 után. Tóth Péter marketingigazgató tájékoztatása szerint idén az első nyolc hónapban már eladtak 6890-et, amellyel a márka piaci részesése 11,2 százalék volt. A csúcsévben, 2008-ban még 16 százalékot ért el a Suzuki 24 854 autó eladásával.
A Magyar Suzuki Zrt. idén mintegy 200 000 jármű gyártását tervezi, modellekre lebontva az év lezárását követően adnak tájékoztatást.
A társaság 2015-ben 1,976 milliárd euró értékesítési árbevételt ért el, 28 százalékkal haladva meg az előző évit. Az exportértékesítés 2015-ben 1,854 milliárd euró volt. A Suzuki az elmúlt 25 év alatt 1,7 milliárd eurót ruházott be magyarországi érdekeltségébe.