időjárás 17°C Csaba 2022. július 6.
logo

Az internetes áruházak idén is nyertek díjakat

Magyar Nemzet
2019.06.08. 18:30

Idén 13. alkalommal adták át az Év Internetes Kereskedője Díjat. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Decathlon webáruház lett, a második díjat a Konzolvilág.hu vitte el, míg a dobogó harmadik fokán az eMAG internetes pláza végzett. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet világítástechnikai szakáruház, második helyezett a Dressa ruházati bolt, harmadik pedig az iDrinks webshop lett, a fődíjakat a Mastercard Magyarország támogatta.

A Magyar Posta MPL kiscsomag-logisztikai üzletága, az eNET Internetkutató Kft., valamint a Reacty Digital Kft. kategóriadíjakat is jelölt. Nagyvállalati kategóriában a Legjobb logisztika díjat az Euronics, a Legjobb omnichannel (egységesített imázs) és a Legjobb felhasználói élmény díjat a Decathlon kapta, a Legjobb környezetvédelmi díj kategóriában pedig a Tchibo jeleskedett. Kis- és középvállalati kategóriában a Legjobb logisztika és a Legjobb omnichannel díjat a Kockashop, a Legjobb felhasználói élmény díjat az eTáska kapta, a Legjobb környezetvédelmi díj kategóriában pedig a Dressa állhatott fel a virtuális dobogó tetejére.

A verseny legfőbb célja, hogy népszerűsítse a hazai internetes kereskedelmet, erősítse az online vásárlás iránti bizalmat. A megmérettetésen évről évre minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehet, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat. Idén több mint hatszáz kis- és közép-, valamint nagyvállalat szerepelt a magyar internetezők által jelölt kereskedők között. A nyerteseket megközelítőleg ötvenezer vásárló és szakmai zsűri választotta ki.

 

Hírlevél feliratkozás
Nem akar lemaradni a Magyar Nemzet cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi naponta elküldjük Önnek legjobb írásainkat.