Szeretik a cégeknél a jótékonykodást

A cégek negyede rászoruló gyermekeket, illetve időseket támogat, egyötödük civil szervezeteket, míg 14 százalékuk nonprofit sporteseményeket szponzorál.

Magyar Nemzet
2019. 06. 22. 16:33
A jótékonykodók számára nagyon fontos, hogy lássák, az akciók során adományaik jó kezekbe jutottak el Fotó: Havran Zoltán
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A magyar munkavállalók döntő része számára lényeges kérdés, hogy vállalata nyitott legyen a segítő tevékenységek, a társadalmilag nehéz helyzetbe került emberek felé.

A Profession.hu friss, ezer fő megkérdezésével készített, reprezentatív internetes kutatásából az derül ki, hogy a megkérdezettek több mint kétharmada (69 százalék) igényli a cégétől az önkéntesség támogatását és/vagy a jótékonykodást.

A jótékonykodók számára nagyon fontos, hogy lássák, az akciók során adományaik jó kezekbe jutottak el
Fotó: Havran Zoltán

A cégek negyede rászoruló gyermekeket, illetve időseket támogat, egyötödük civil szervezeteket, míg 14 százalékuk nonprofit sporteseményeket szponzorál.

Feltűnő ugyanakkor, hogy a cégek csaknem harmada, mintegy 31 százaléka egyáltalán nem szokott jótékonykodni vagy szervezetek által megrendezett események mellé állni.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.