
Szó sem lehet arról, hogy az Európai Unió adóztassa a vállalatokat
Az uniós költségvetés tervezetében szereplő javaslatot a vállalatok és a politikusok is gyűlölik.
Egyre több kereskedelmi cég vállalja, hogy az áruházaiban kínált saját márkás termékeiből kivonja a pálmaolajat, és a mentes árucikkekre külön felhívja a vásárlók figyelmét a tudatos fogyasztás elősegítése érdekében.
Korábban megírtuk: a Tudatos Vásárlók Egyesülete több más civil szervezettel közösen nyílt levélben fordult a magyar vásárlók körében leglátogatottabb Aldi, Spar és Lidl áruházak üzemeltetőihez, hogy a boltokban árulják külön polcokon a pálmaolajmentes termékeiket, így állva ki az esőerdők irtása ellen, illetve hívják fel a vevőik figyelmét ezekre az árucikkekre.
A Spar után a magyarok körében az elmúlt időben a legnépszerűbbé vált diszkontok is biztosították a tudatos vásárlókat arról, hogy egyetértenek a kezdeményezéssel, fontosnak tartják a fenntartható árubeszerzési politikát. Az Aldi üzletlánc közölte: felelősségteljesen kezeli ennek a nyersanyagnak a kereskedelmét, folyamatosan törekednek rá, hogy csökkentsék a pálmaolaj- és pálmamagolaj-tartalmat saját márkás termékeikben. Jelenleg egy olyan jelölésrendszeren dolgoznak, amely az üzletben segítené a tájékozódást és könnyen megkülönböztethetővé tenné a pálmaolajmentes termékeket. A Lidl diszkontlánc ugyancsak minimalizálja saját márkás termékeiben a felhasznált pálmaolaj mennyiségét. Jelezték: prioritás számukra a környezettudatos működés, a fenntarthatósági szempontok figyelembevétele.
Az uniós költségvetés tervezetében szereplő javaslatot a vállalatok és a politikusok is gyűlölik.
Magyarország továbbra is a kínai beruházások első számú európai célpontja kíván maradni.
Már több mint 21 ezren dolgoznak az idei Nyári diákmunka programban
Világszerte és hazánkban is megfigyelhető, hogy egyre nagyobb arányban alapítanak új cégeket az 55 év felettiek.
Az uniós költségvetés tervezetében szereplő javaslatot a vállalatok és a politikusok is gyűlölik.
Magyarország továbbra is a kínai beruházások első számú európai célpontja kíván maradni.
Már több mint 21 ezren dolgoznak az idei Nyári diákmunka programban
Világszerte és hazánkban is megfigyelhető, hogy egyre nagyobb arányban alapítanak új cégeket az 55 év felettiek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.