2020. május 26. Szó szerint tarolt a múlt héten is a nézettségi versenyben a TV2: mindhárom kiemelt célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) kimagasló eredményekkel előzte meg legnagyobb riválisát, az RTL Klubot csatorna- és csoportszinten egyaránt. A 18-59 évesek körében a TV2 egész napra vonatkozóan átlagosan 10,3 százalékos részesedéssel zárta az elmúlt hetet, míg az RTL Klubnak csupán 6,5 százalékos közönségaránnyal kellett beérnie. A főműsoridős heti csatornaátlagok is a TV2 győzelmét hirdetik: a TV2 14,5 százalékos részesedése mellett az RTL Klub labdába sem rúghatott (9,5 százalék). A 18-49 éves korcsoportban még ennél is nagyobb volt a különbség a két rivális között: egész napos közönségarány tekintetében a TV2 10,9 százalékos heti átlaggal zárta a 21. hetet, míg az RTL Klub 6,7 százalékkal csúszott be a második helyre. A főműsoridőt tekintve a TV2 részesedése egészen 15,7 százalékig ugrott, miközben az RTL Klubé 9,5 százalék volt, ahogyan a 18-59 évesek körében is.
A 21. hét a csatornák éves küzdelmében is fordulópontot jelentett, így a TV2 most már nem csupán a 18-49 évesek és a teljes lakosság körében piacvezető a teljes napra vonatkozó közönségarányok tekintetében az idei év eddig eltelt időszakában, de átvette a vezetést a 18-59 éves korcsoportban is, miközben csoportszinten is őrzi vezető szerepét.
A fináléjához közeledő Exatlon csúcsformában teljesített a 21. műsorhéten is, amelyre kiváló bizonyíték, hogy a heti top 10 műsor közé mind az öt Exatlon adás bekerült (A18-59 és A18-49, AMR szerinti toplisták duplikációval). Azonban az Exatlonnak ez sem volt elég, a 21. hét legnézettebb műsora ugyancsak e két célcsoportban a szerdai, május 20-i Exatlon epizód lett (A18-59: 341.905 fős nézettség és 17,6 százalékos részesedés, A18-49: 269.077 fős nézettség és elképesztően magas, 19,6 százalékos közönségarány). A műsor rendkívül kedvelt a fiatalabb korcsoportokban is, hiszen 103 adás után továbbra is nyeri idősávját a 18-49 éves korosztályban: a sport reality idősávjában a TV2 15,1 százalékos átlag részesedésével szemben az RTL Klub az azonos idősávban 13,1 százalékos közönségarányt tudott elérni (vizsgált időszak: 2020.01.01-05.22.).