2020. május 26. Szó szerint tarolt a múlt héten is a nézettségi versenyben a TV2: mindhárom kiemelt célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) kimagasló eredményekkel előzte meg legnagyobb riválisát, az RTL Klubot csatorna- és csoportszinten egyaránt. A 18-59 évesek körében a TV2 egész napra vonatkozóan átlagosan 10,3 százalékos részesedéssel zárta az elmúlt hetet, míg az RTL Klubnak csupán 6,5 százalékos közönségaránnyal kellett beérnie. A főműsoridős heti csatornaátlagok is a TV2 győzelmét hirdetik: a TV2 14,5 százalékos részesedése mellett az RTL Klub labdába sem rúghatott (9,5 százalék). A 18-49 éves korcsoportban még ennél is nagyobb volt a különbség a két rivális között: egész napos közönségarány tekintetében a TV2 10,9 százalékos heti átlaggal zárta a 21. hetet, míg az RTL Klub 6,7 százalékkal csúszott be a második helyre. A főműsoridőt tekintve a TV2 részesedése egészen 15,7 százalékig ugrott, miközben az RTL Klubé 9,5 százalék volt, ahogyan a 18-59 évesek körében is.
Az agrárium a szuverenitás egyik pillére
Varga Mihály: A kormány kiáll a magyar gazdák érdekei mellett.