Házhoz visszük a meleget (X)

Az MVM Oroszlányi Távhőtermelő és Szolgáltató Zrt. közel 5500 háztartást és 146 intézményt lát el távhő- és használati melegvíz-szolgáltatással.

Forrás: Szponzorált tartalom2021. 02. 02. 23:00
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az MVM távhőszolgáltató társasága, az MVM Oroszlányi Távhőtermelő és Szolgáltató Zrt. (MVM OTSZ Zrt.) Oroszlányban és Bokodon közel 5500 háztartást és 146 intézményt lát el távhő- és használati melegvíz-szolgáltatással. Így a két településen élők részére lehetővé vált, hogy a távhő mellett akár az áram- és földgázszolgáltatást is az MVM Csoporttól vegyék igénybe. A közelmúltban az MVM Ügyfélkapcsolati Kft. tender keretében elnyerte az oroszlányi hulladékkezelésben érintettek adminisztratív kiszolgálásának lehetőségét, így az MVM OTSZ Zrt.-nél működő korszerű ügyfélszolgálati iroda – az országban legelsőként – egy helyen már négy alapszolgáltatással biztosítja a városlakók kényelmes és praktikus ügyintézését, miközben bővül az e-ügyfelek száma is.

A társaság valamennyi hőközpontját korszerűsítette, illetve távfelügyelettel látta el, de egy új, 5 km hosszú, jórészt földben vezetett, kiváló szigetelésű távhő-tranzitvezetékkel is rendelkezik. Cégcsoporton belüli egyesüléssel ma már a hőtermelést biztosító, 2016-ban átadott modern fűtőmű is részét képezi a cégnek.

Fotó: MVM Oroszlányi Távhőtermelő és Szolgáltató Zrt.

Az MVM OTSZ Zrt. eredményes tevékenységének és előremutató beruházásainak köszönhetően az ügyfelek száma az elmúlt időszakban több, mint 20 százalékkal növekedett. Ma már a lakosok mintegy kétharmada veszi igénybe a távhőszolgáltatást Oroszlányban, és számuk tovább növekszik. Az ügyfelek döntő része a saját tulajdonban lévő belső fűtési rendszerek karbantartását, javítását, szerelését is a cégre bízza átalánydíjas szerződés keretében. Ezek az összetett jellemzők szinte egyedülállónak számítanak a magyar távhőszektorban.

A cég küldetésének két pillére van: az egyre korszerűbb ügyfélkapcsolat megteremtése és a szolgáltatás folyamatos modernizálása. A társaság jövőre vonatkozó célja, hogy továbbra is megbízhatóan álljon az ügyfelek rendelkezésére, akik mindig elégedettek legyenek a teljesen biztonságos, rendkívül komfortos, tiszta és egyben környezetbarát távfűtéssel.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.