Régiós terjeszkedés
Jelenleg a Mol-csoportnak 1941 töltőállomása van kilenc országban, különböző márkanevekkel. 466 Magyarországon, 434 Horvátországban, 304 Csehországban, 254 Szlovákiában, 243 Romániában, 106 Bosznia-Hercegovinában, 70 Szerbiában, 53 Szlovéniában és 11 Montenegróban. A Mol-csoport piacvezető szerepet tölt be Magyarországon, Horvátországban, Szlovákiában és Bosznia-Hercegovinában, Csehországban a második, Szlovéniában, Romániában és Montenegróban pedig a harmadik legnagyobb piaci szereplő. A Mol 1996-ban azzal a céllal lépett be a szlovén piacra, hogy kiskereskedelmi hálózatot és nagykereskedelmi tevékenységet hozzon létre. 2011-re a vállalat már 31 töltőállomást működtetett, beleértve a TUŠ-hálózatot. 2016-ban 11 Agip-töltőállomás is bekerült a Mol portfóliójába. A zöldmezős beruházásokkal és öt INA-töltőállomás integrálásával párhuzamosan a Mol Slovenija jelenleg 53 töltőállomást üzemeltet. 2016 óta a Fresh Corner koncepció bevezetésével mind a 48 Mol márkanév alatt futó töltőállomást átalakították, frissen készített ételeket és kiváló minőségű kávét kínálva az utazók számára.