Megállíthatatlan árzuhanás a Lidlben (X)

Újabb termékek árát vágta vissza áprilisban a Lidl Magyarország, a diszkontlánc januárban indított tartós árcsökkentési akciójában így eddig csaknem 400 termék kapott helyet. Ez alkalommal számos tej- és tejtermék, kenyerek és nassolnivaló árcímkéjén változtatott az áruház.

Magyar Nemzet
Forrás: PR cikk2023. 04. 04. 13:18
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Tovább folytatódik az árcsökkenés a Lidl hazai áruházaiban, áprilisban újabb termékek kerülnek alacsonyabb áron a diszkontlánc polcaira. Az érintett árucikkek átlagosan 12 százalékkal kerülnek ezt követően kevesebbe, de van olyan termék is, amely árát 26 százalékkal csökkentette a Lidl. A diszkontlánc ezúttal az alapvető élelmiszerek mellett számos olyan termék árát is csökkentette, amelyet a vásárlók kedvelnek, de bizonyos szempontból élvezeti cikknek számítanak. Ilyen például a mag nélküli datolya, amelyet 26 százalékkal olcsóbban vásárolhatnak meg a fogyasztók. A Lidl emellett a kedvezményes árú tej- és tejtermékek körét is tovább bővítette, így például a Pilos görög joghurt 11 százalékkal, a 10%-os Pilos tehéntúró 15 százalékkal, a Pilos kakaós ital 10 százalékkal, a Pilos tejital 13 százalékkal, a 20 százalékos Pilos tejföl 100 forinttal, a Pilos Carski sajt 13 százalékkal, brie sajt 15 százalékkal, a Pilos Natúr Joghurt pedig 13 százalékkal kerül olcsóbban a polcokra.

Az áruházlánc januárban indította el tartós árcsökkentési akcióját s eddig csaknem 400 termék árát vágta vissza. Az érintett termékek között számos alapvető élelmiszer és a vásárlók által közkedvelt áru is megtalálható. Az intézkedésnek köszönhetően a tej- és tejtermékek esetében többek között többféle vaj, sajt és tejföl, a 18 féle pékáru közül például 1 kilogrammos szeletelt fehér kenyér, valamint a nosztalgia kifli lett olcsóbb, de a rizs, a baromfi rudacska és a vegyes virágméz mellett a száraztészták, a szendvicsfeltétek, a fűszerek, tisztító- és tisztálkodószerek, babaápolási termékek és gyümölcslevek között is megtalálhatóak az árcsökkentett termékek.

Egyes árucikkek akár 29 százalékkal olcsóbban is megvásárolhatóak, de átlagosan mintegy 10 százalékkal kerülnek kevesebbe az érintett termékek, ami jelentős megtakarítást, könnyebbséget jelenthet a magyar családoknak. Összegszerűen is jelentős a változás, az 1 kilogrammos Pilos Trappista sajtért a korábbi 3890 forint helyett 2990 forintot, vagyis 900 forinttal kevesebbet kell fizetni. Szintén figyelemre méltó a változás a baromfi rudacska esetében is, a termék ugyanis 20 százalékkal lett olcsóbb, így kilogrammonként ma már csak 949 forintba kerül. E mellett érdemes kiemelni az 1 kilogrammos félbarna kenyeret, amelynek ára újra 700 forint alá csökkent, és jelenleg 689 forintért érhető el a Lidl áruházaiban.

A vállalat törekvéseit jól mutatja, hogy a Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös, nagymintás, februárban publikált felmérésének eredményeként a kutatásban résztvevők szerint a Lidl a legolcsóbb FMCG-hálózat 2023-ban Magyarországon. A vállalat stratégiai célja, hogy még tovább bővítse az árcsökkentett termékek körét, és az eddigieknél is erősebben álljon a magyar háztartások, családok mellett, akik számára a különféle akciók és kedvezmények az elmúlt időszakban még inkább felértékelődtek.

Ezzel összhangban a széles, kiváló minőségű, kedvező ár-érték arányú kínálat mellett számos egyéb módon is igyekszik az áruházlánc támogatni vásárlóit abban, hogy a lehető legkedvezőbb áron intézhessék a bevásárlást. A hetente változó akciók mellett a Lidl digitális hűségprogramja, a Lidl Plus további 10-12 kedvezményre jogosító kupont, kaparós nyereménykártyákat és egyéb extra kedvezményeket kínál a fogyasztók számára. Ezeken túl a diszkontlánc spórolási tippekkel és pénztárcabarát receptekkel segíti vásárlóit.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.