Porig alázta a vásárló a bolti dolgozót, mert önkiszolgáló kasszánál kellett fizetnie

Nem csak az elfogadhatatlan viselkedés a gond – részletezte a szakember.

Forrás: Kisalföld2024. 06. 17. 12:46
IMG_951020230124 Győr

Egyre jobban automatizálódik az életünk
Győr. Interspár

Fotó: Huszár Gábor HG
Kisalföld
illusztráció Fotó: Kisalföld/Huszár Gábor
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Tudunk több olyan szomorú esetről, amikor a vásárló minősíthetetlen hangnemben követelte az önkiszolgáló kasszákat felügyelő kollégánktól, hogy egyesével húzza le a termékeket, mert erre ő nem hajlandó, hagyományos pénztár pedig nem üzemelt a boltban – részletezte a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezetének (KASZ) vezetője a Kisalföld összeállításában. 

Karsai Zoltán hozzáfűzte, az elfogadhatatlan viselkedésen kívül az a fő gond ezzel, hogy az önkiszolgáló pénztárt felügyelő szakembereknek nem ez a feladatuk. 

A KASZ elnöke megjegyezte azt is, hogy Észak- és Nyugat-Dunántúlon az önkiszolgáló kasszák valamelyest enyhítenek a súlyos munkaerőhiányon, azonban a vásárlókat eléggé megosztja a jelenség. Úgy fogalmazott, van, aki szinte már csak olyan üzletbe jár, ahol maga szkennelheti a termékeket, de van, aki nem hajlandó használni a kasszákat. 

A portál beszámol arról is, hogy Győr-Moson-Sopron megyében a nagyáruházak hány önkiszolgáló kasszát telepítettek, ezt ide kattintva nézheti meg. 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.