Nagy dobásra készül a Lidl idehaza, ha ezt meglépik, ők lehetnek a legnagyobbak

Hihetetlen.

Forrás: Világgazdaság2024. 11. 19. 12:58
19-12-2023,Sosnowiec,,Poland,,Europe.,Lidl,Supermarket.,Shop,Signboard,With,Brand
illusztráció Fotó: Shutterstock
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A jelenlegi 210-ről 250-re növelné magyarországi üzleteinek számát a következő években a Lidl Magyarország Bt. Az áruházlánc a legújabb diszkontját a fővárosi agglomerációban nyitja meg – közölte Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke, Szlavikovics Zita a huszadik évforduló alkalmából rendezett tájékoztatón. 

A Világgazdaság beszámolt arról is, hogy Magyarországon a 100. és a 200. üzlet megnyitása között eltelt tizenöt év, és már azt is tudni lehet, mikor nyílik a 250. üzlet. Az ötödik logisztikai központjuk Kiskunfélegyházán épül, amit a tervek szerint 2026-ban adnak át.

Tíz év alatt több mint hatszorosára emelkedett az exportált termékek száma, és ma már 651 terméket értékesítenek a diszkontlánc külföldi áruházaiban. Az ügyvezető igazgató sikerük egyik kulcsaként a vonzó árakat említette, hangsúlyozva, hogy a Lidl-áruházakban a vevőknek harmincféle módon van lehetőségük a spórolásra.

Kiemelték továbbá, hogy a Lidl magyar gazdaságra gyakorolt hatása is jelentős: a magyar beszállítók több mint 4500-féle terméket értékesítenek a diszkontláncnak, a rajtuk keresztül végbement export értéke pedig 338,2 millió euró volt tavaly.

Emlékeztettek továbbá, hogy a Lidl idehaza tizenkettő üzlet nyitásával indult 2004. november 18-án, ma már 210 üzletet üzemeltet, melyeket négy logisztikai központ szolgál ki, és minden fogyasztó ismeri – jellemezte röviden a diszkontlánc hazai történetét Szlavikovics Zita elnök. 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.