A boltok polcain a müzli alapvetően két csoportot céloz meg: a gyerekeket és a fitt tudatos életmódot követő felnőtteket. Főként az előbbi csoportot megnyerve a gyártók vagy játékot rejtenek a gabonapehely dobozaiba, vagy színes grafikákkal teszik azt csalogatóvá.
Észak-Amerika egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalata a Kellogg Company
egy új húzással rukkolt elő: az egyik legnépszerűbb termékük, – amely célcsoportját gyerekek képezik – dobozára egy ingyenes digitális könyvtár elérését adták meg. A könyvtár tartalmát olyan olvasmányok képezik, amelyek a méltányosság, sokszínűség és befogadás témaköreit tanítják.
A doboz egyik címkéjén található a leírás a digitális tartalomról. Azt írják, hogy azok „számos témát érintenek, többek között a kedvességet, a nemek közötti egyenlőséget és a különböző képességeket, hogy jobban megértsük osztálytársainkat, barátainkat és szomszédainkat, valamint „azt a színes világot, amelyben mindannyian élünk”.
Borítókép: Reggelit fogyasztó család (Ground Picture/Shutterstock)