Jellemzően a 14–20 éves korosztályt célozva a DUE-médiacsoport több éve szervez edukatív teszteket a legkülönbözőbb témákban. Pénzügyi, agrár, filmes és bűnmegelőzési kérdésekben adhattak számot a fiatalok a tudásukról és készségeikről, de felmérték az ismereteiket a KRESZ-ről, a rendszerváltás eseményeiről, sőt három alkalommal az intelligenciaszintjüket is megmérhették. Az eredmények sokat segítettek abban, hogy a médiacsoport átfogó képet kapjon a Z generációról. Az 1995 és 2010 között született fiatalok a nagybetűs élet előtt állnak, hamarosan a munkaerőpiacra lépnek, vagy már most is dolgoznak, így különösen figyelemreméltó a kutatás eredménye.
Szarka Gyula Csángóföldtől Nyitráig gyűjtötte össze karácsonyi albuma anyagát
A Kossuth-díjas művész nyolc helyszínen mutatja be ünnepi lemezét.