Az RTL Klub és az Index lett a Fidesz következő célpontja

Egy kormányzati forrás szerint a „finomhangolás” ideje a választások utánra marad.

MN
2018. 02. 22. 12:33
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Hiába a több tízmilliárdos tőkeinjekció, az új kormányzati média nem vette át a vezető szerepet sem az országos lapok, sem a hírportálok, sem a televíziók, sem pedig a bulvárcsatornák piacán – írja a Heti Válasz. A lapnak egy kormányzati forrása azt mondta: „a területfoglalás már megtörtént, a finomhangolás ideje a 2018-as országgyűlési választások utánra marad”.

Kérdésre válaszolva pontosított is: úgy fogalmazott, hogy „ki kell énekelnünk a németek kezéből az RTL Klubot”, és „az Index hírportál is túl sok vizet zavar”.

A lap részletes elemzésben foglalkozott a médiapiaci változásokkal. A cikkben kiemelték, hogy az új kormányzati média csak ott hatékony, ahol nincsenek versenytársai, például a megyei újságok piacán.

A Heti Válasz azt írja, a kormányzati kommunikáció irányítói beleszerettek a politikai bulvárba. Több forrásuk is mintaként hivatkozott a brit sajtóra – ott a 2017-es választások előtt a „konzervatív” The Sun a címlapján kukalakóként ábrázolta a munkáspárti Jeremy Corbynt, az ellenzéki Daily Mirror viszont Theresa Mayt táttatta eszelős hazugként.  

Forrásaik szerint az új magyar bulvártömböt – kvázi tartalomfejlesztési igazgatóként – Habony Árpád, a kormányfő kommunikációs főtanácsadója tartja kézben.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.