A Hyundai a világ legnagyobb autógyártói közé tartozik, és a dél-koreai márka rögtön azután indította el az Elantra N TCR Edition limitált szériájú utcai változatának a bevezető kampányát, hogy pilótája, Michelisz Norbert megszerezte a túraautó-világsorozat, a FIA TCR World Tour bajnoki címét idén. A magyar autóversenyző harmadszor lett a túraautózás királya, amivel a kategória legendái közé került, korábban csak a francia Yvan Muller, a brit Andy Priaulx és az argentin José María López szerzett ennyi bajnoki címet.
Michelisz mindháromszor a Hyundai Motorsport versenyzőjeként ért fel a csúcsra, először 2019-ben, aztán 2023-ban, majd idén. A világhírű autógyártó a mostani sikert azzal ünnepli, hogy a versenypályán sikeres Elantra N TCR-nek bevezeti a hétköznapokban használatos utcai változatát, amely először Dél-Koreában lesz megvásárolható, ahol már az idén decemberben átvehetik az első példányokat a tulajdonosok, 2025 elejétől pedig kiterjesztik az eladást a világ számos pontjára, ahol a sima Elantra N-t korábban már bevezették (Magyarország egyelőre kimarad ebből a sorból).
A Hyundai a globális kommunikációra szánt közösségi felületein egy látványos videóval indította el a világméretű kampányát, amelynek főszereplője a frissen bajnoki címet szerző Michelisz Norbert:
A 40 éves Michelisz nemrég arról is nyilatkozott lapunknak, hogy miért az idei bajnoki címét tartja a legtöbbre, és hogy a sikerek ellenére továbbra is megkérdőjelezi önmagát, januárra pedig elmúlik az öröm okozta részegség.
A magyar sport jelenleg is aktív élmenői közül eddig főleg a Liverpool futballistájaként Szoboszlai Dominik és az úszásban világklasszisnak számító Milák Kristóf voltak azok, akik globális szinten is reklámarcokká válhattak. Ebbe a sorba most Michelisz beállhatott.
Michelisz sikeréről az FIA, a Nemzetközi Automobil-szövetség is beszámolt: