Nem Szoboszlai, nem Milák: magyar sportolóval indult világméretű kampány + videó

Michelisz Norbert az elmúlt hétvégén harmadszor lett túraautó-világbajnok, amivel a kategória legendái közé emelkedett, és a Hyundai rögtön vele a főszerepben indította el a világméretű kampányát, amellyel limitált szériájú utcai autóját vezeti be a piacra. Szoboszlai Dominik és Milák Kristóf után így újabb magyar sportoló lett globális reklámarc.

2024. 11. 21. 12:32
Michelisz újra bajnok
Michelisz Norbert harmadszor lett idén a túraautózás királya, a Hyundai pedig globális kampányt indított vele. Forrás: FIA TCR World Tour
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Hyundai a világ legnagyobb autógyártói közé tartozik, és a dél-koreai márka rögtön azután indította el az Elantra N TCR Edition limitált szériájú utcai változatának a bevezető kampányát, hogy pilótája, Michelisz Norbert megszerezte a túraautó-világsorozat, a FIA TCR World Tour bajnoki címét idén. A magyar autóversenyző harmadszor lett a túraautózás királya, amivel a kategória legendái közé került, korábban csak a francia Yvan Muller, a brit Andy Priaulx és az argentin José María López szerzett ennyi bajnoki címet.

Michelisz háromszoros bajnok
Michelisz Norbert már hazatért a legújabb bajnoki trófeájával (Fotó: Hyundai Hungary)

Michelisz mindháromszor a Hyundai Motorsport versenyzőjeként ért fel a csúcsra, először 2019-ben, aztán 2023-ban, majd idén. A világhírű autógyártó a mostani sikert azzal ünnepli, hogy a versenypályán sikeres Elantra N TCR-nek bevezeti a hétköznapokban használatos utcai változatát, amely először Dél-Koreában lesz megvásárolható, ahol már az idén decemberben átvehetik az első példányokat a tulajdonosok, 2025 elejétől pedig kiterjesztik az eladást a világ számos pontjára, ahol a sima Elantra N-t korábban már bevezették (Magyarország egyelőre kimarad ebből a sorból).

A Hyundai a globális kommunikációra szánt közösségi felületein egy látványos videóval indította el a világméretű kampányát, amelynek főszereplője a frissen bajnoki címet szerző Michelisz Norbert:

A 40 éves Michelisz nemrég arról is nyilatkozott lapunknak, hogy miért az idei bajnoki címét tartja a legtöbbre, és hogy a sikerek ellenére továbbra is megkérdőjelezi önmagát, januárra pedig elmúlik az öröm okozta részegség.

A magyar sport jelenleg is aktív élmenői közül eddig főleg a Liverpool futballistájaként Szoboszlai Dominik és az úszásban világklasszisnak számító Milák Kristóf voltak azok, akik globális szinten is reklámarcokká válhattak. Ebbe a sorba most Michelisz beállhatott.

Michelisz sikeréről az FIA, a Nemzetközi Automobil-szövetség is beszámolt:

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.