A BMW 28 éves török motorosa megismételt rajt után aratott magabiztos sikert, mögötte pedig összetettbeli legnagyobb riválisa, az olasz Nicoló Bulega ért célba másodikként a Ducatival. Kettejük között ezzel kilenc pontra nőtt a különbség a vb-pontversenyben. A futamot Bulega csapattársa, a spanyol Álvaro Bautista zárta a harmadik pozícióban.

A rajt után szinte azonnal piros zászlóval félbe kellett szakítani a viadalt, mert a második kanyarban három motoros összeért, közülük ketten elestek, ez pedig olyan láncreakciót indított el, amelynek következtében további három versenyző ütközött és szintén a kavicságyban kötött ki.
A versenyirányítás új rajtot rendelt el, amelyre nagyjából 15 percnyi kényszerszünet után került sor.
A megismételt start után már óvatosabban fordultak el a versenyzők az első két kanyarban, a pole pozícióból induló Razgatlioglu pedig az élen maradt, mögé az olasz Andrea Locatelli (Yamaha) és a brit Sam Lowes (Ducati) sorolt be a második és harmadik pozícióba. Bulega a negyedik helyért csatázott Bautistával, miközben az éllovas török címvédő igyekezett magának megnyugtató előnyt kiépíteni. Az ötödik körben Lowes megelőzte Locatellit, akit aztán egy körrel később Bulega is lehagyott. Razgatlioglu ekkor már csaknem három másodperces előnyben volt, és sokat segített neki, hogy a hetedik kör elején Lowes megcsúszott és elesett.
A török BMW-s így csaknem négy másodperccel vezetett Bulega előtt, míg a harmadik helyért Bautista és Locatelli vívott nagy csatát, ők már hat másodperces hátrányban voltak Razgatliogluval szemben. A versenytáv felétől nyilvánvalóvá vált, hogy ha a címvédő nem hibázik az élen, akkor simán megnyeri a futamot, ez pedig be is következett, Razgatlioglu a szép számban jelen lévő török szurkoló üdvrivalgása közepette ünnepelhette diadalát. Bautista az utolsó körökre faképnél hagyta Locatellit, ezzel megcsípte a dobogó alsó fokát, míg Bulegának nem volt valós esélye megszorongatni a győztest.
