A BTS árverésre bocsátja Dynamite-beli fellépőruháit

A hatalmas rajongótáborral rendelkező BTS először engedi árverésre valamilyen fellépőruháját.

Forrás: MTI2020. 12. 02. 14:14
Az együttes hét tagja rózsaszín, kék, sárga és levendula színű ruhákat viselt a videoklipben Forrás: Flickr
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Life Goes On című számával újra az amerikai toplista csúcsán szereplő BTS dél-koreai fiúbanda bejelentette, hogy jótékony célra árverésre bocsátja azokat a fellépőruhákat, amelyeket a Dynamite című zenés videójának felvételén viseltek tagjai.

A Juliens's aukciósház által szervezett árverést januárban Kaliforniában tartják meg. Az együttes hét tagja rózsaszín, kék, sárga és levendula színű ruhákat viselt a videoklipben.

Az árverési ház közleménye szerint a bevétel 20-40 ezer dollárra (6-12 millió forintra) is rúghat.

A hatalmas rajongótáborral rendelkező BTS először engedi árverésre valamilyen fellépőruháját.

Az árverésen a tagok pólóira, sapkáira, cipőire, nadrágjaira és ingjeire is lehet licitálni.

Az együttes hét tagja rózsaszín, kék, sárga és levendula színű ruhákat viselt a videoklipben
Fotó: Flickr

A Dynamite videoklipjét augusztusban vették fel. Ez a szám a dél-koreai banda első csak angolul megszólaló dala volt. A szám nyáron a Billboard Hot 100 toplista csúcsára jutott. Ez a teljesítmény még sohasem sikerült dél-koreai előadóknak.

A klipet a YouTube-ra való feltöltése után alig 20 perc alatt tízmillióan látták.

Januárban az együttes egy turnéján használt, hét dedikált mikrofonja 83200 dollárért (25 millió forintért) kelt el Los Angelesben.

A Julian's aukcióját január 29-én rendezik meg Beverly Hillsben. Az árverést online is lehet követni.

A befolyó összeg az amerikai lemezakadémia MusiCares elnevezésű filantróp szervezetét támogatja.

A K-pop megasztárjai közben újabb mérföldkövet értek el: új számuk a Life Goes On is az első helyen debütált a Billboard Hot 100 toplistán az elmúlt héten. A dalt vasárnapig 14,9 milliószor streamingelték és 150 ezer példányban vették meg Amerikában.

Az együttesnek két számával sikerült a toplista csúcsán debütálnia, ami a Billboard közleménye szerint egyedülálló.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.